remont w 100%
- kabzik
- Junior
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
- Lokalizacja: Częstochowa
remont w 100%
tak wiec mam peugeota 205 gl 1100cm3 na gaźniku, 5 drzwi rok 1991.12 jezdze nim juz jakis 6 miesiecy powiem ze strasznie mi przypadł do gustu.. niby mi wszystko chodzi ale chce wiecej!!!!!!! mianowicie chciałbym wyremontowac go do takiego stanu jak był w grudniu 1991roku.. zdaje sobie sprawe ze nie jest to proste wyzwanie i wiem ze wszystko kosztuje w gre wchodzi malowanie, remont belki, hamulców, głowica (oby tylko głowica), ukł. kierowniczy to mechaniczne sprawy... i teraz zderzaki, plastiki wewnetrzne, leflektory, felgi, wykładzina, jakies ramiona wycieraczek i inne wykonczenia takie jak np. antenka ta na dachu
i tu pytanko do miłosnikow tych żabek czy ktos juz cos takiego zrobił??????????? jakimi pieniedzmi trzeba dysponowac???????? i czy to wyzwanie zdoła podjac bardzo uparty amator
(malowanie, głowica, belka w warsztacie reszta sam) czy lepiej kupic w lepszym stanie żabke i dopiero??? w kazdym razie chce miec nowego peugeota 205!!!!!!!!
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
mmhm... ciężko powiedzieć co Ci doradzić. Nie wiem czy warto wywalać takie pieniądze do 205 1,1. Musisz wiedzieć, że jak go zrobisz i będziesz chciał go sprzedać to za nic w świecie nie odzyskasz wpakowanych pieniędzy.
W dużej mierze zależy po co Ci taki samochód, do pracy, do szkoły czy po coś innego.
Bo jeżeli nie zależy Ci na oszczędności auta to kup GTi/CTi i zrób go na oryginał.
Pieniędzy musisz mieć DUŻO jeżeli chcesz to porządnie zrobić.
W dużej mierze zależy po co Ci taki samochód, do pracy, do szkoły czy po coś innego.
Bo jeżeli nie zależy Ci na oszczędności auta to kup GTi/CTi i zrób go na oryginał.
Pieniędzy musisz mieć DUŻO jeżeli chcesz to porządnie zrobić.
- bandziorek.
- Nowicjusz
- Posty: 66
- Rejestracja: 10 sty śr, 2007 6:17 pm
- Posiadany PUG: 1.9 Diesel
- Numer Gadu-gadu: 2925031
- Lokalizacja: Zabrze (śląsk)
- Kontakt:
- kabzik
- Junior
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
- Lokalizacja: Częstochowa
wlasnie ten silniczek.. narazie to przymiarki takie robie! a dlaczego chce miec stare, ale nowe auto?- takie zboczenie mam i juz...
gti lepsze rozwiazanie ale tez drozsze o wiele... miałem nadzieje ze ktos juz to robił na tym forum
przemysle sprawe i moze zaczne wrzucac pieniazki do mojej skarbonki na kółkach...
najwyzej mi nie wyjdzie i moje 205 nie odzyska swojej swietnosci!!!
- Heler
- Junior
- Posty: 299
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
- Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
- Numer Gadu-gadu: 975861
- Lokalizacja: Kielce
Ja cos takie robie i jakos skonczyc sie nie da
duzo kasy juz wydalem i pewnie troszke jeszcze wydam
juz trzeci swap wykonalem na silnik 1,4 z 306 i gaznikiem z 1,1 itd
duzo tego by pisac o kosztach kolejnych napraw, udokonalen itd ale bez worka kasy nawet nie warto zaczynac, mysle ze kwota kolo 10 tys zl bedzie odpowiednia do rozpoczecia zabawy z takim autkiem 
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI 
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4915
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
to ja podobnieHeler pisze:Ja cos takie robie i jakos skonczyc sie nie daduzo kasy juz wydalem i pewnie troszke jeszcze wydam
juz trzeci swap wykonalem na silnik 1,4 z 306 i gaznikiem z 1,1 itd
duzo tego by pisac o kosztach kolejnych napraw, udokonalen itd ale bez worka kasy nawet nie warto zaczynac, mysle ze kwota kolo 10 tys zl bedzie odpowiednia do rozpoczecia zabawy z takim autkiem