Problem z GTI
Problem z GTI
Witam mam 1.9 GTI - KAT świeżo kupione samochód jest z automatem problem polega na tym że samochód jak na swoja moc zamula niesamowicie tzn bardzo wolno przyspiesza mam też fieste 1.1 i przyspieszenie jest bardzo porównywalne może miał ktoś coś podobnego
			
			
									
						
										
						- TO-MI
 - Maniak
 - Posty: 1273
 - Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
 - Posiadany PUG: XU9J4
 - Numer Gadu-gadu: 604584106
 - Lokalizacja: Krosno/okol
 
Re: Problem z GTI
hmmm wątpie żeby ktoś miał GTI z automatem  
 
to chyba raczej 1,6 automat
			
			
									
						
							to chyba raczej 1,6 automat
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
			
						http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Re: Problem z GTI
w dowodzie mam 1.9 i napewno taki jest bo silnik wielki jak diabli ręki nie idze włozyc do komory silnika
			
			
									
						
										
						- moralez
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4915
 - Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
 - Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
 - Numer Gadu-gadu: 2955602
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
Re: Problem z GTI
moze byc tez gentryTO-MI pisze:hmmm wątpie żeby ktoś miał GTI z automatem![]()
to chyba raczej 1,6 automat
swoja droga to 1,6 i 1,9 nie roznia sie od siebie z zewnatrzjamal1946 pisze:w dowodzie mam 1.9 i napewno taki jest bo silnik wielki jak diabli ręki nie idze włozyc do komory silnika
Re: Problem z GTI
to jest wersja gentry
			
			
									
						
										
						- 
				PADRE
 - Nowicjusz
 - Posty: 15
 - Rejestracja: 25 maja śr, 2005 9:37 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Lublin
 
Re: Problem z GTI
witam zobacz może pod pedałem leży butelka po Coca Coli a tak poważnie to może przepustnica sie nie otwiera bo brak mocowania pancerza linki gazu ????????? i podczas dodawania gazu nia napina się linka i ma luz  
 pozdrawiam miłego dodawania gazu 
			
			
									
						
										
						Re: Problem z GTI
Silnik na luzie wkęca się bez problemu na 6000 obr a jak jedzie to ma z tym problem, tzn trwa to dośc długo, bardzo wolno przyspiesza. Nawet na 1 bardzo dlugo trwa zanim dojdzie do tych obrotów
			
			
									
						
										
						- TO-MI
 - Maniak
 - Posty: 1273
 - Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
 - Posiadany PUG: XU9J4
 - Numer Gadu-gadu: 604584106
 - Lokalizacja: Krosno/okol
 
Re: Problem z GTI
to ile fabryka dała w tym gentry 102HP  
 
wałek rozrządu może zjechany
KAT zapchany
jaki przebieg
 
poza tym tak duuuszo szybciej to to nie pojedzie z tym automatem chyba
			
			
									
						
							wałek rozrządu może zjechany
KAT zapchany
jaki przebieg
poza tym tak duuuszo szybciej to to nie pojedzie z tym automatem chyba
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
			
						http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Re: Problem z GTI
przejechane ma 170 000  kat na bank dobry mam tylko odłączoną sonde lambda mechanik tak zrobił bo palil okolo 20 na 100
			
			
									
						
										
						- zen81
 - Uzalezniony
 - Posty: 506
 - Rejestracja: 15 lip pt, 2005 11:45 pm
 - Posiadany PUG: Clio
 - Lokalizacja: Starogard Gdanski
 
Re: Problem z GTI
Ma ok 105ps bo miałem taki w swoim gti  
 i zastanawiałem sie czemu taki wolny jak na 1.9  
  miał przebieg ok 200k a różnice na krzywkach wałka sięgały 1mm  
Co to za mechanik ze ci sondę wywalił
 pewnie kolejny z takich na jakich ja trafiam  
			
			
									
						
							Co to za mechanik ze ci sondę wywalił
Zero łaski, zero wzruszeń..
-------------------------
			
						-------------------------
Re: Problem z GTI
czyli rozumiem że pewnie wałek a co się może dziać przez to że ta sonda jest odłączona i ile ona moze mniej wiecej kosztowąc mam 205 od wczoraj heh
			
			
									
						
										
						- zen81
 - Uzalezniony
 - Posty: 506
 - Rejestracja: 15 lip pt, 2005 11:45 pm
 - Posiadany PUG: Clio
 - Lokalizacja: Starogard Gdanski
 
Re: Problem z GTI
używana 30-50zł nowa uniwersalna 100zł, co do wałków to musisz zmierzyc ja podałem swoja sytuacje 
 Komp ustala dawke paliwa na podstawie czujników i jednym z nich jest sonda lambda możesz mieć zły skład mieszanki i stad słabe osiągi
			
			
									
						
							Zero łaski, zero wzruszeń..
-------------------------
			
						-------------------------
Re: Problem z GTI
A jak się mierzy ten wałek??
			
			
									
						
										
						- rallye
 - Uzalezniony
 - Posty: 834
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2007 11:57 am
 - Posiadany PUG: 205 GTi Export 1.9 >< 205 Gentry
 - Numer Gadu-gadu: 3612169
 - Login tlen: fastadi
 - Lokalizacja: Frankfurt am Main / Wrocław
 
Re: Problem z GTI
masz silnik XU9J1 = 1.9 102KM 
to że masz odłączoną sondę nie wpływa w żaden sposób na osiągi tego auta bo jest to JETRONIC
z automatem te auto i tak powinno się dobrze zbierać - na pewno poniżej 10sek do setki.
Polecam zacząć od sprawdzenia kompresji
PS. Sonde możesz sprawdzić zwykłym miernikiem
			
			
									
						
							to że masz odłączoną sondę nie wpływa w żaden sposób na osiągi tego auta bo jest to JETRONIC
z automatem te auto i tak powinno się dobrze zbierać - na pewno poniżej 10sek do setki.
Polecam zacząć od sprawdzenia kompresji
PS. Sonde możesz sprawdzić zwykłym miernikiem
Fast Garage ... in progress
			
						Re: Problem z GTI
samochód zachowuje się tak jak by sprzęgło się ślizgało tzn dodaje gazu obroty robią sie wysokie ale przyspiesza słabiutko wiem że to automat ale nigdy nie miałem styczności z taką skrzynia ale na manualnej podobnie mi sie zachowywał jak mialem sprzęgło do wymiany jest możliwość aby cos było w tej skrzyni nie tak