Problem z obrotami
- gad
- Uzalezniony
- Posty: 674
- Rejestracja: 03 mar pn, 2008 8:34 pm
- Posiadany PUG: 205 2.0 16v + 205 1.6 VTS
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Problem z obrotami
Dzisiaj wystapilo kolejne jajo w moim pugu i nie mam pojecie co sie dzieje!!! Odpalam silnik i obroty trzymaja sie w granicach 1100, chwile silniki pochodzi chwilke i wtedy zaczyna sie jajo, obroty zamiast spadac wzsrastaja do 2000!!!!! i tak sie utrzymuja. jak zgasze silnik i skasuje bledy to jest dobrze przez chwilke i znowu wzrastaja! sprawdzalem bledy i pokazuje sie czujnik temperatury silnika, ale sprawdzalem go tak jak w etzoldzie i wszytko wyglada na sprawne. co to moze byc??? prosze o pomoc bo grzebalem przy tym dos dlugo i juz nie mam pojecia co o tym myslec!!! silnik 1.4 TU3M
EDIT:
dodam jeszcze ze po wypieciu wtyczki z czujnika problem nie znika.
Nastepnym razem edytuj posty zamiast odklejac kolejne, przy okazji cytujac siebie.
B.
EDIT:
dodam jeszcze ze po wypieciu wtyczki z czujnika problem nie znika.
Nastepnym razem edytuj posty zamiast odklejac kolejne, przy okazji cytujac siebie.
B.
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Problem z obrotami
silniczek krokowy, on odpowiada za wolne obroty, użyj opcji SZUKAJ i prezcytaj tematy które sie wyświetlą, tak zobaczysz jak go sprawdzic i czym się to objawia 
pozdro

pozdro
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- gad
- Uzalezniony
- Posty: 674
- Rejestracja: 03 mar pn, 2008 8:34 pm
- Posiadany PUG: 205 2.0 16v + 205 1.6 VTS
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Problem z obrotami
Nie wydaje mi sie zeby ro byl krokowy, sprawdzalem go tak ze przekrecilem stacyjke na zaplon, cofnolem go palcem do samego konca naciskajac delikanie i przy zamknieciu przepustnicy silnik z powrotem sie wysuwa! wiec przypuszczam ze zarowno on jak i czujnik polozenia przepustnicy jest sprawny. pozatym obroty na poczatku sa normalne i co z tm bledem od czujnika temp silnika???
- gad
- Uzalezniony
- Posty: 674
- Rejestracja: 03 mar pn, 2008 8:34 pm
- Posiadany PUG: 205 2.0 16v + 205 1.6 VTS
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Problem z obrotami
Wiem, własnie mam zamiar w poniedzialek z tym robic, jezdzilem dzisiaj troche i jest tak ze czasem jednak te obroy spdaja do normy ale to tylko na chwile bo jak sie znowu doda gazu to juz nie wracaja. napewno nie jest to wina linki bo na to juz patrzylem.
- gad
- Uzalezniony
- Posty: 674
- Rejestracja: 03 mar pn, 2008 8:34 pm
- Posiadany PUG: 205 2.0 16v + 205 1.6 VTS
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Problem z obrotami
własnie skończylem sprawdzac przejscie czujnik---> komputer i przy okazji odpiolem akumulator. Kable okazaly sie dobre i problem nie zniknol. Po odpaleniu obroty mial takie jak powinien jednak juz po przegazowaniu nie chca spasc ponizen 1600, i tak dzieje sie po kazdym skasowaniu bledow i odpaleniu: na co moge jeszcze patrzyc bo juz naprawde nie wiem co robic
Tak sie teraz jeszcze zastanawialem czy to jednak nie jest wina tego czujnika temp ktorego blad wyskakuje... Nie swieci sie jednak kontrolka od komputera i blad nie wystepuje cisgle bo jednak czasem obroty sie stabilizuja. Opłaca sie go wymieniac czy raczej nie ma sensu? Ile taki czujnik kosztuje???
_________________
Tak sie teraz jeszcze zastanawialem czy to jednak nie jest wina tego czujnika temp ktorego blad wyskakuje... Nie swieci sie jednak kontrolka od komputera i blad nie wystepuje cisgle bo jednak czasem obroty sie stabilizuja. Opłaca sie go wymieniac czy raczej nie ma sensu? Ile taki czujnik kosztuje???
_________________
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Problem z obrotami
Około 40 zł oryginał, 25 zamiennik Febi
- gad
- Uzalezniony
- Posty: 674
- Rejestracja: 03 mar pn, 2008 8:34 pm
- Posiadany PUG: 205 2.0 16v + 205 1.6 VTS
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Problem z obrotami
a jest sens gowogule wymieniac? skoro na początku silnik chodzi dobrze a dopiero po dodaniu gazu sa jaja?? Przeciesz gdyby to czujnik byl to przeklamywal by caly czas a nie tylko przez chwile.
Tak sobie jeszcze teraz przypomnialem ze to zaczelo sie dziac po tym jak odpiolem akumulator na jakas godzinke bo spawalem mocowanie fotela kierowcy, to moze miec z tym jakis zawiazek???
Tak sobie jeszcze teraz przypomnialem ze to zaczelo sie dziac po tym jak odpiolem akumulator na jakas godzinke bo spawalem mocowanie fotela kierowcy, to moze miec z tym jakis zawiazek???
- palpio
- Junior
- Posty: 479
- Rejestracja: 08 mar sob, 2008 10:09 am
- Posiadany PUG: PEUGEOT 309 Xs 1.6 105 KM juz go niema :( jest E36
- Numer Gadu-gadu: 587970
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Problem z obrotami
nie wiem jaki masz komputer ale po resecie niektóre potrzebują pochodzić na wolnych obrotach aż do włączenia wentylatora nie ruszając pedału gazu
- gad
- Uzalezniony
- Posty: 674
- Rejestracja: 03 mar pn, 2008 8:34 pm
- Posiadany PUG: 205 2.0 16v + 205 1.6 VTS
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Problem z obrotami
wtrysk mam bosha. wczesniej jak odpinalem akumulator to nie mialem takich jaj ale jesli by to mialo mu cos pomoc to odpale go tak i dam znac co z tego wszlo
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Problem z obrotami
no zrób tak że odepnij na jakiś czas, zakładasz potem klemę i odpalasz bez gazu i czekasz aż wiatrak sie załączy.. zobaczymy
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- gad
- Uzalezniony
- Posty: 674
- Rejestracja: 03 mar pn, 2008 8:34 pm
- Posiadany PUG: 205 2.0 16v + 205 1.6 VTS
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Problem z obrotami
Własnie tak zrobilem i nie cce zapeszac ale.... obroty w normie!!!! jeszcze to nie jest nic pewnego, bo jeszcze to sprawdze rano jak przestygnie ale jestem dobrej mysli
swoja droga jak go tak odpalilem to momentami mial na biegu jalowym 3000 obr/min!!!! masakra jakas. dam jeszcze jutro znac jak sie to skonczylo




































- gad
- Uzalezniony
- Posty: 674
- Rejestracja: 03 mar pn, 2008 8:34 pm
- Posiadany PUG: 205 2.0 16v + 205 1.6 VTS
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Problem z obrotami
NIestety chyba wczoraj przemawial przezemnie zbytni optymizm
odpalilem dzisaj rano i przez chwile bylo ok a potem obroty takie jak zwykle. co to innego moze byc? zastanawiam sie czy to nie sterownik padl
jest moze ktos z krk i ma silnik 1.4 na wtrysku bosha i moglby na 15 min porzyczyc sterownik zebym mogl to sprawdzic?


- palpio
- Junior
- Posty: 479
- Rejestracja: 08 mar sob, 2008 10:09 am
- Posiadany PUG: PEUGEOT 309 Xs 1.6 105 KM juz go niema :( jest E36
- Numer Gadu-gadu: 587970
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Problem z obrotami
Sterownik sobie odpuść jest to jedna z bardziej wytrzymałych rzeczy w autku lepiej kup ten czujnik 30 złych to chyba nie majątek a z doświadzenia wiem że potrafi nieźle namieszać może przekłamywać w danym zakresie temperatury
- gad
- Uzalezniony
- Posty: 674
- Rejestracja: 03 mar pn, 2008 8:34 pm
- Posiadany PUG: 205 2.0 16v + 205 1.6 VTS
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Problem z obrotami
ok to zmienie go tylko dopiero po weekendzie majowym bo wczesniej to chyba zadnego motoryzacyjnego nie dostane