Chodzi ci o komputer czy o jaki osprzęt ??palpio pisze:Silników 1,1 od początku produkcji w 205 było kilka
I tak chodźby wspomniany HDZ w zależności od osprzętu kręcił sie inaczej
na magneti marelli kręcił sie do 5800
a na osprzęcie boscha 6200

Chodzi ci o komputer czy o jaki osprzęt ??palpio pisze:Silników 1,1 od początku produkcji w 205 było kilka
I tak chodźby wspomniany HDZ w zależności od osprzętu kręcił sie inaczej
na magneti marelli kręcił sie do 5800
a na osprzęcie boscha 6200
Czy to także odnosi sie do mojego TU1M, z ww. cyt. domyślam sie że blok mam aluminiowy bo raczej żeliwo nie jest stopem lekkim"Blok silnika wykonany jest ze stopu lekkiego i ma wytłoczone cztery mokre tuleje cylindrowe z pierścieniami uszczelniającymi o przekroju okrągłym"