Warszawskie pogaduchy :)

Tutaj umawiamy się na spotkania klubowe, informujemy o odbywających się zawodach i imprezach sportowych i tuningowych.
Zywik
Maniak
Posty: 1109
Rejestracja: 12 kwie sob, 2008 12:04 pm
Posiadany PUG: Citroen Xsara Picasso & Peugeot Tepee
Numer Gadu-gadu: 10911568
Lokalizacja: Mrozy
Kontakt:

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: Zywik »

Maluch "pali na dotyk" ;) dla waszej wiadomości ]:>, a wczoraj niestety nie mogłem się pojawić, siła wyższa, ale już niedługo odbieram Rolanda więc nie omieszkam pojawić się i pochwalić :p

pozdrawiam warszawską ekipe!
Awatar użytkownika
Kamkiler
Maniak
Posty: 1279
Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
Posiadany PUG: 205 TCTi
Numer Gadu-gadu: 3470719
Lokalizacja: Łomianki

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: Kamkiler »

jestem zadowolony ze konradowi samochód lepiej zaczął jezdzić ,czekam na fotki ,oczywiscie pozdrawiam wszystkich :) ,lece do pracy :p
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
Awatar użytkownika
cejot
Forum Admin
Posty: 3561
Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: cejot »

Miło było po długiej przerwie zawitać na spot i was zobaczyć. :)

Szkoda, że z autem Konrada cały czas nie jest dobrze. :( Sprawdziłem dzisiaj i upewniłem się, że w TU obrotów się nie reguluje śrubką. Decyduje o tym komputer.
Jedź na biegu, żyj na luzie... :)

-----
205 '91 Automatic | 205 '92 El Charro | 205 '94 La Moisissure
Awatar użytkownika
Kamkiler
Maniak
Posty: 1279
Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
Posiadany PUG: 205 TCTi
Numer Gadu-gadu: 3470719
Lokalizacja: Łomianki

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: Kamkiler »

po tym jak pojechałeś samochód Konrada miał 1000obr, po za tym z tego co wyczytałem wyprzedzenie zapłonu mierzyć sie powinno przy 850obr w waszych silnikach ..... do regulacji mozna posłużyć sie śrubką przy przepustnicy , po to ona jest 8),szczegolnie po zmianie wyprzedzenia zapłonu ,powinno sie wyregulować obr. jałowe,oczywiście należy spr . tez silnik krokowy .
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
Awatar użytkownika
cejot
Forum Admin
Posty: 3561
Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: cejot »

No to może jednak z tym krokowym coś jest nie tak... nie wiem, trzeba by dokładniej go zbadać. Ta śrubka jest tylko do regulacji zakresu pracy przepustnicy. Tam jest jeszcze druga śrubka - krańcówka krokowego, która służy do kalibracji wartości krokowego.

W silniku TU wolnych obrotów się nie ustawia śrubką. Komputer je ustawia - jeśli są złe to znaczy, że coś jest nie tak. Komputer bierze pod uwagę takie rzeczy jak: styku biegu jałowego, ustawienia zapłonu, czujnika temperatury silnika, czujnika położenia przepustnicy i pewno jeszcze czegoś o czym teraz zapomniałem.
Jedź na biegu, żyj na luzie... :)

-----
205 '91 Automatic | 205 '92 El Charro | 205 '94 La Moisissure
Awatar użytkownika
Kamkiler
Maniak
Posty: 1279
Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
Posiadany PUG: 205 TCTi
Numer Gadu-gadu: 3470719
Lokalizacja: Łomianki

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: Kamkiler »

[quote="cejot"]No to może jednak z tym krokowym coś jest nie tak... nie wiem, trzeba by dokładniej go zbadać. Ta śrubka jest tylko do regulacji zakresu pracy przepustnicy. ' tą oto srubką możemy zmniejszyc dopływ powietrza poprzez lekkie domkniecie przepustnicy co obiawi sie zmniejszeniem obrotów silnika , przyczym nie zmniejszy to zakresu pracy przepustnicy i nie zmieni sie max kąt otwarcia przepustnicy . a komputer oczywiscie ustawi obroty ,(nie jestem na 100% pewny) ,podczas gdy my włączymy odbiorniki prądu (swiatła itp)
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
Awatar użytkownika
cejot
Forum Admin
Posty: 3561
Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: cejot »

Kamkiler pisze:możemy zmniejszyc dopływ powietrza poprzez lekkie domkniecie przepustnicy
oraz
Kamkiler pisze:przyczym nie zmniejszy to zakresu pracy przepustnicy
Skoro domkniemy przepustnice to znaczy, że zmienimy zakres jej pracy... :shock: Nie zmienimy tylko maksymalnego kąta otwarcia.
Silnik raz trzyma odpowiednie obroty, a raz nie, więc jak dla mnie to nie jest to problem związany z regulacją domknięcia przepustnicy. Raczej jest to problem z krańcówką krokowego.
Jedź na biegu, żyj na luzie... :)

-----
205 '91 Automatic | 205 '92 El Charro | 205 '94 La Moisissure
Awatar użytkownika
Kamkiler
Maniak
Posty: 1279
Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
Posiadany PUG: 205 TCTi
Numer Gadu-gadu: 3470719
Lokalizacja: Łomianki

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: Kamkiler »

zmienimy w zakresie wolnych obrotów ,max nie zmienimy o to mi chodziło i co sie stanie jak zmienie zakres jej pracy ? .sprawdzałes krokowy i ? . do jutra , spoznie sie do pracy :p
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
Awatar użytkownika
cejot
Forum Admin
Posty: 3561
Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: cejot »

Zmienimy zakres pracy przepustnicy. Fakt, wpłynie to na obroty (bo będzie inne wskazanie czujnika położenia przepustnicy), ale nie jest to bezpośrednio regulacja obrotów.
Sprawdzanie i ustawianie krokowego wymaga trochę zabawy z miernikiem. Na razie nie sprawdzałem tego u Konrada. U siebie ustawiałem krańcówkę - według mnie jest lepiej z obrotami.


Może jakiś spot w środę?
Jedź na biegu, żyj na luzie... :)

-----
205 '91 Automatic | 205 '92 El Charro | 205 '94 La Moisissure
Jarmarek
Maniak
Posty: 1435
Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
Posiadany PUG: 205 CTi
Numer Gadu-gadu: 2422735
Lokalizacja: Warszawa

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: Jarmarek »

Może być, jestem za :)
Awatar użytkownika
dzikson
Maniak
Posty: 1191
Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
Posiadany PUG: 205XS
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: dzikson »

Środa może być, ale tym razem proponuję wcześniejszą godzinę - inaczej następny dzień w pracy jest trudny...
pazdzioch
Junior
Posty: 263
Rejestracja: 21 paź ndz, 2007 9:57 pm
Posiadany PUG: 205
Numer Gadu-gadu: 0

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: pazdzioch »

a ja cholera zacząłem wymieniac szczeki, i musze cylinderki dokupic bo ciekna, a jakie sa konsekwencje jak sie nie wymieni cyylinderkow ??
Awatar użytkownika
Florek2b
Peugeot 205 Master
Posty: 2196
Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
Numer Gadu-gadu: 1958447
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: Florek2b »

uciekający płyn hamulcowych i brak hamowania tylnej osi 8)7
pazdzioch
Junior
Posty: 263
Rejestracja: 21 paź ndz, 2007 9:57 pm
Posiadany PUG: 205
Numer Gadu-gadu: 0

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: pazdzioch »

nie no az tak bardzo nie ciekną, plyn patrzyłem hamulcowy jest, sa takie zestawy naprawcze do cylinderkow, ciekawe czy to cos pomaga, bo same cylinderki w sumie drogie są
Awatar użytkownika
Florek2b
Peugeot 205 Master
Posty: 2196
Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
Numer Gadu-gadu: 1958447
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: Florek2b »

na drobiarkiej 45zloty sztuka no i trzeba dokupić miedziane przewody bo starych na 99% nie odkręcisz :P a cylinderki ciekną jak sie hamuje 8)7 a co zestawów naprawczych to nie probowałem i wg mnie nieopłacalne :P
ODPOWIEDZ