Pęknięta membrana siłownika, a co za tym idzie słabe przyspieszenie oraz uszkodzony korektor ssania
zmuszają mnie do wysłania obu części celem regeneracji do zakładu naprawy pomp samochodowych w Brzegu.
Pytanie- jak wymontować siłownik sterujący kątem wyprzedzenia?
Co zaznaczyć lub na co zwrócić szczególną uwagę by zbytnio nie rozregulować układu 
Mój silnik to TU9 zasilany gaźnikiem Solex PBISA 12.
			
			
									
						
							Demontaż regulatora -siłownika kąta wyprzedzenia - UFO
- 
				borek_wpr
 - Uzalezniony
 - Posty: 844
 - Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Demontaż regulatora -siłownika kąta wyprzedzenia - UFO
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
			
						- zmac
 - Uzalezniony
 - Posty: 529
 - Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
 - Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin
 
Re: Demontaż regulatora -siłownika kąta wyprzedzenia - UFO
odkrecasz dwie śrubki mocujące go i zdejmujesz z bolca w wewnątrz aparatu, a zaznaczyc mozesz tylko połozenie aparatu.
			
			
									
						
										
						- 
				borek_wpr
 - Uzalezniony
 - Posty: 844
 - Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Re: Demontaż regulatora -siłownika kąta wyprzedzenia - UFO
OK - Dzięki.
			
			
									
						
							Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
			
						- 
				cyborg
 - Uzalezniony
 - Posty: 994
 - Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
 - Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Brodnica
 
Re: Demontaż regulatora -siłownika kąta wyprzedzenia - UFO
Dodam ze po zalozeniu zregenerowanego wypadaloby podjechac na regulacje zaplonu
			
			
									
						
										
						- morpheusss
 - Junior
 - Posty: 370
 - Rejestracja: 25 wrz pt, 2009 2:37 pm
 - Posiadany PUG: 205 XS '89 TU3M - wrak & 205 XL TU3M & 205 Look TU3M
 - Numer Gadu-gadu: 2292990
 - Lokalizacja: Mikołów
 
Re: Demontaż regulatora -siłownika kąta wyprzedzenia - UFO
Dobra.. to ja mam inne pytanie. Mam 2 aparaty zapłonowe, jeden z TU3(założony) i jeden z TU1 (w szafce). Czy aparaty zapłonowe różnią się między sobą czymś jeszcze oprócz ufo? 
W obydwu aparatach jest padnięte UFO i chciałem zregenerować ten z TU1 i zamienić go z tym zamontowanym na silniku TU3 (skrócenie czasu 'bez samochodu')
			
			
									
						
										
						W obydwu aparatach jest padnięte UFO i chciałem zregenerować ten z TU1 i zamienić go z tym zamontowanym na silniku TU3 (skrócenie czasu 'bez samochodu')
- 
				cyborg
 - Uzalezniony
 - Posty: 994
 - Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
 - Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Brodnica
 
Re: Demontaż regulatora -siłownika kąta wyprzedzenia - UFO
Z tego co wiem to modul ma inny nr fabryczny, na obudowie aparatu tez jest z reszta fabryczny nr inny. Ja bylem dokladnie w takiej samej sytuacji i zrobilem tak ze wyjalem UFO z aparatu 1,1 i przelozylem na tydzien do mojego aparatu w samochodzie (bylo troche gomnastyki zeby go wlozyc bez wyciagania aparatu). Zaplon byl zle ustawiony ale jezdzilem tak tydzien, w tym czasie wyslalem moj z 1,4 do regeneracji i przelozylem z powrotem