Obrotomierz
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 paź sob, 2007 12:31 am
- Posiadany PUG: Winer 1.1 TU1M
- Numer Gadu-gadu: 9972310
Obrotomierz
Witom mom pytanie z rana jak odpalom moje lwiątko objaw taki światła nie świecą pełną mocą obrotomierz na zero zaznaczam że był 2 miechy temu robiony cały alternator sprawdzałem kable przy cewce silnik to 1.1 tu1m ale co dziwne dodam gazu i zaraz sie wszystko budzi do życia łącznie z obrotomierzem czy to faktycznie może być jakiś gupi kabelek przy cewce???????????
- kcysiek
- Junior
- Posty: 177
- Rejestracja: 27 maja czw, 2010 9:49 pm
- Posiadany PUG: 1.8TD
- Numer Gadu-gadu: 7103886
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Obrotomierz
Każdy alternator musi się wzbudzić po uruchomieniu, dlatego dopiero po dodaniu gazu i odpuszczeniu światła normalnie świecą, też tak mam. Ale z obrotomierzem to nie wiem...
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Obrotomierz
Możliwe że masz zaśniedziałe połączenia z masą (minus akumulatora -> silnik, karoseria .
Sprawdź napięcie przychodzące z alternatora do klem akumulatora. Na wolnych obrotach napięcie powinno wynosić 13,8 - 14,2V
Sprawdź napięcie przychodzące z alternatora do klem akumulatora. Na wolnych obrotach napięcie powinno wynosić 13,8 - 14,2V
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 paź sob, 2007 12:31 am
- Posiadany PUG: Winer 1.1 TU1M
- Numer Gadu-gadu: 9972310
Re: Obrotomierz
Oczywiście napięcie sie zgadza masy są dobrze zabezpieczone klemy tak samo zawsze przed zimą i kolejnym sezonem u mnie to są podstawowe czynności aby zmienić olej filtry zabezpieczyć klemy z dokładnym czyszczeniem jak i oczywiście kontrola wszystkich połączeń więc mam pustke w głowieborek_wpr pisze:Możliwe że masz zaśniedziałe połączenia z masą (minus akumulatora -> silnik, karoseria .
Sprawdź napięcie przychodzące z alternatora do klem akumulatora. Na wolnych obrotach napięcie powinno wynosić 13,8 - 14,2V


-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 paź sob, 2007 12:31 am
- Posiadany PUG: Winer 1.1 TU1M
- Numer Gadu-gadu: 9972310
Re: Obrotomierz
\\\\\\\\\\\\\\\\ewentualnie może to być przyczyna nowych szczotek w alternatorze one też poniekąd się docierają mam nadzieje znajde troche czasu to go jeszcze raz dokładnie skontroluje co i jak opisze przyczynę 

- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: Obrotomierz
a podłączyłeś kabelek cienki taki ktory idzie do regulatora napięcia? Jesli nie stad brak wzbudzania od razu! Po dodaniu gazu alternator sam sie wzbudzi bo wprowadzasz go w ruch wirowy. Sprawdz tez czy nie przepaliła sie żarówka od ładowania bo to tez jest ważne.
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 paź sob, 2007 12:31 am
- Posiadany PUG: Winer 1.1 TU1M
- Numer Gadu-gadu: 9972310
Re: Obrotomierz
Dzięli bardzo za info zaraz przy tym pokopie to sie dowiem co i jak może sie okazać że kabelek ma przerwy w styku i dlatego takie przerwy jak sprawdze to odpisze dziękiskola pisze:a podłączyłeś kabelek cienki taki ktory idzie do regulatora napięcia? Jesli nie stad brak wzbudzania od razu! Po dodaniu gazu alternator sam sie wzbudzi bo wprowadzasz go w ruch wirowy. Sprawdz tez czy nie przepaliła sie żarówka od ładowania bo to tez jest ważne.

-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 paź sob, 2007 12:31 am
- Posiadany PUG: Winer 1.1 TU1M
- Numer Gadu-gadu: 9972310
Re: Obrotomierz
Bebito pisze:Dzięli bardzo za info zaraz przy tym pokopie to sie dowiem co i jak może sie okazać że kabelek ma przerwy w styku i dlatego takie przerwy jak sprawdze to odpisze dziękiskola pisze:a podłączyłeś kabelek cienki taki ktory idzie do regulatora napięcia? Jesli nie stad brak wzbudzania od razu! Po dodaniu gazu alternator sam sie wzbudzi bo wprowadzasz go w ruch wirowy. Sprawdz tez czy nie przepaliła sie żarówka od ładowania bo to tez jest ważne.
Więc kończe temat wyjaśniam przyczyne:
1)

2)

po 3)

4) przyczyna nieudolny elektryk źle wpioł kabelek nie sprawdził i gotowe problem pewny, aby rozpisywać sie na całą strone pozdrawiam wszystkich i dzięki za dobre chęci
a i udanej majówki wszystkim życze
