wujekmichcio pisze:zrobienie wiązki pod emu,hamownia,nowy oprzęt,wywarzanie dynamiczne wału z zamachem,sprzęgło...
wszystko można zrobić taniej , nie chodzi mi wyliczankę czy coś jest za 200 czy za 2000
po zrobieniu motoru - hamulce,zawieszenie,powerlfex itd
jak ktoś jest chętny na saxo ponad 200 kucy na kołach, to podeślę numer kolegi-na wszystko są rachunki i samochód jest do obejrzenia pod warszawą
Chodzi mi o to, że mnóstwo można zrobić samemu, na przykład wiązkę Ale to prawda, że mocne samochody to nie jest zabawa w piaskownicy...
Z tego, co się orientuję to głowicę 16-zaworową z TU5JP4 da się założyć na TU5JP. Na TU3 nie podejdzie.
Zastanawia mnie sprawa wagi TU5JP i XU5JP... według podanych przez 2mouse informacji są, w przybliżeniu, takie same. Zawsze żyłem w przekonaniu, że XU są dużo cięższe.
nie sztuka włożyć mocny ale ciężki silnik, trzeba tak kombinować zeby przelicznik moc / masa był jak najkorzystniejszy i tym sposobem stworzymy potworka
205... i wszystko inne zostaje w tyle
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
cejot pisze:Z tego, co się orientuję to głowicę 16-zaworową z TU5JP4 da się założyć na TU5JP. Na TU3 nie podejdzie.
Zastanawia mnie sprawa wagi TU5JP i XU5JP... według podanych przez 2mouse informacji są, w przybliżeniu, takie same. Zawsze żyłem w przekonaniu, że XU są dużo cięższe.
A zwróciłeś uwagę, że rzeczony TU ma żeliwny blok?
chcesz mocne i lekkie TU# to walnij głowice z wtryskowego 8v (ma najlepsze seryjne przeloty) na aluminiowy blok i lżejsze tłoki z nowszych TU do tego wydech(długi kolektor 421) i albo itb albo nie wiem osprzęt z C2(ma chyba największa przepustnice) na dolot, krotka skrzynia z diesla( krótsza niż najkrótsza w benzynach) i masz, tak na szybko myśląc
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
Podłączę się do tematu.
Co oprócz silnika potrzebne jest do swapu TU5JP4 w miejsce TU(1/3)M?
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Skrzynia a przynajmniej jej dzwon, i pewnie elektronika by sie przydala
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
Czemu skrzynia? Mam w Garrosie ory, więc skrzyni raczej zmieniać nie trzeba. Wiązka oczywiście nowa/przerabiana, do tego przeróbka wydechu, łapa silnika z TU3M też nie pasuje, więc albo cięcie i przerabianie ory łapy albo łapy z TU5. No i układzik do obrotomierza by się przydał.
Temu ze seryjna skrzynia nie ma miejsca na czujnik polorzenia walu, ktory czyta z wienca na kole a nie tak jak ten do ustawiania zaplonu ze znacznika na tyle kola bodajrze skrzynia rozni sie z zewnatrz chyba tylko tym wiec latwo przeoczyc
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
Manwe pisze:Temu ze seryjna skrzynia nie ma miejsca na czujnik polorzenia walu, ktory czyta z wienca na kole a nie tak jak ten do ustawiania zaplonu ze znacznika na tyle kola bodajrze skrzynia rozni sie z zewnatrz chyba tylko tym wiec latwo przeoczyc
Tu niestety muszę Cię poprawić, skrzynia zostaje ta sama, czujnik położenia wału przykręcony jest do silnika w miejscu gdzie jest okienko do sprawdzania kąta zapłonu.
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
Głównie interesowała mnie kwestia skrzyni. Dzięki zmac za konkretne info.
Elektryka i wydech to sprawy oczywiste
Po nowym roku planuję zakup 106/saxo, a na 16V mnie nie stać Planuję zakup 1.4 lub od biedy 1.1 i później swap na TU5JP4.
Skoro potrzeby jest sam silnik z osprzętem, to obniży to sporo koszty
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/