Czy chciał mnie naciągnąć ???
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No to wlasnie sa juz luzy pomiedzy tlokiem a cylindrem!
Jak sie sklada luzno silniki do sportu, tak ze na zimnym silniku maja marna kompresje, to wlasnie pala olej na zimnym silniku. Dopiero jak sie nagrzewaja, pierscienie sie rozszerzaja i auto zaczyna lapac kompresje taka jak miec powinno to przestaje olej palic... chociaz czasami przy zmianie biegow tez troche oleju pusci.
Sklada sie tak silniki aby sie wyzej i szybciej wkrecaly. Jednak ich zywotnosc jest liczona na pare rajdow/wyscigow.
U ciebie niestety koncza sie pierscienie. Chociaz to jest mechanika i naprawde wszystko sie moze zdarzyc.
A pompe wymien jak najszybciej! 3 bary przy 5000 to za malo! Kontrolka sie swiecic nie bedzie bo ona sie swieci jak jest bodajze 0,5bara... ale tak czy siak przy wiekszych obrotach cisnienei powinno rosnac, bo i wysilek silnika rosnie. Smarowanie to bardzo wazna rzecz.
Jak sie sklada luzno silniki do sportu, tak ze na zimnym silniku maja marna kompresje, to wlasnie pala olej na zimnym silniku. Dopiero jak sie nagrzewaja, pierscienie sie rozszerzaja i auto zaczyna lapac kompresje taka jak miec powinno to przestaje olej palic... chociaz czasami przy zmianie biegow tez troche oleju pusci.
Sklada sie tak silniki aby sie wyzej i szybciej wkrecaly. Jednak ich zywotnosc jest liczona na pare rajdow/wyscigow.
U ciebie niestety koncza sie pierscienie. Chociaz to jest mechanika i naprawde wszystko sie moze zdarzyc.
A pompe wymien jak najszybciej! 3 bary przy 5000 to za malo! Kontrolka sie swiecic nie bedzie bo ona sie swieci jak jest bodajze 0,5bara... ale tak czy siak przy wiekszych obrotach cisnienei powinno rosnac, bo i wysilek silnika rosnie. Smarowanie to bardzo wazna rzecz.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Wiem ze to malo, Piwel powiedzial ze ma pompe wiec ja od niego kupie w przyszym tygodniu, na razie nie wkrecam go pow 3,5-4tys a kontrolka swieci <= 0,08...killtime, ale sprezanie chyba nie najgorsze, bo jechalem ostatnio 1,9gti, ktory oleju nie bral a w porownaniu z moim to byl mul(omega mojego wuja 3,0 V6 240PS do 100 mi nie odchodzi i dochodzi do odciecia na 5 biegu - wiec chyba tak zle nie jest). Zreszta jak chlopaki beda mi wymieniac pompe(nie mam kanalu...ale juz niedlugo....)to od razu powiem zebi sprawdzili kompresje jak bedzie ponizej 12-13 bar to zaczne sie zastanawiac nad przyszloroczna kapitalka silnika...
Pozdro;
Pozdro;
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No ok, ale na tloku masz 3 pierscienie
Ja nie mowilem ze to musi byc walniety pierscien kompresyjny!

http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Hehe dziek bo myslalem ze one sie tylko powielaja na zasadzie potrojnej uszczelki... rodzimy sie a pozniej umieramy - caly czas bedac glupimi... bez kitu
Dzieki;
Ale dopuki nie dojde skad mi wywala olej za silnikiem nie bede wiedzial ile tak naprawde bierze, a zeby to zobaczyc to trzeba byc jednoczesnie proktologiem, dentysta i mechanikiem
Dzieki;
Ale dopuki nie dojde skad mi wywala olej za silnikiem nie bede wiedzial ile tak naprawde bierze, a zeby to zobaczyc to trzeba byc jednoczesnie proktologiem, dentysta i mechanikiem
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:

Kup benzyne ekstrakcyjna, pedzel i wyczysc sobie z tylu silnik, tak gdzie teraz masz duzo oleju. przejedz sie i szukaj wyciekow.
Stawialbym ze to jednak olej ze skrzyni biegow z okolic simeringow polosi.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
dobra czyli powinienem zamknąć się w sumie około 350 zł ???za i uszczelkę pod głowicą i uszczelniacze na zaworach ??? Z tym braniem oleju to jednak troszczkę przesadziłem nie jest aż tak tragicznie nie zrzera mi 1-na 100 kilometrów
ale jest jakiś problem przebieg mam około 150 tyś tj 1489.. więc nie jest tak źle zastanawiam się czy wymienić olej na minerala Schell 15w-40 active czy coś takiego bo mojego półsyntetyka troszkę łyka
myślę że tak około 1 litra na 600 km tylko że częściej jeżdzę po mieście niz w trasy więc te ciągłe odpalania i gaszenie to pewnie dużo też daje zersztą ostatnio odkręcałem świece i jedna była bardzo zabrudzona olejem
także nie wiem ??? co właściwie powinieniem powiedzieć kolesiowi w warsztacie ???? żeby wymienił uszczelniacze na zaworach i uszczelke pod głowicą tylko ??!!! jeszcze raz proszę
odpiszcie
świece też wymiwniam chyba na NGK zresztą sam tak naprawde nie wiem na co się zdecyduję... 






- JoT_JoT
- Moderator
- Posty: 2910
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
- Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
- Numer Gadu-gadu: 3288286
- Lokalizacja: Wrocław
No mi jak miałem walnętą uszczelke pod głowića to spalał hmm nie wiem około 0,7l na jakieś 1200 KM w sumie przejechałem tylko 1200 km i odrazu zmieniłem uszczelke nie było sensu czekać bo bym na olej nie wyrobił w końcu
:D:)

Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
To drogo - u nas w 250zl mozna sie smialo zamknac.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
+ uszczelniacze pewnie jescze ?
U nas sama robota to 150zl + czesci.
U nas sama robota to 150zl + czesci.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora