wyciek oleju za silnikiem [sugestie]
wyciek oleju za silnikiem [sugestie]
Wycieka mi olej za silnikiem od strony aparatu zaplonowego ale dosc nisko. Po trasie mam mokra scianke dzialowa a im wyzsze obroty tym bardziej zachlapuje. Od gory nie moge dojrzec gdzie jest wyciek a od dolu widze jescze mniej bo mi belka zaslania probowalem umyc to i posypac talkiem ale dalej nic nie widze. Czy moze wyciekac jakims czujnikiem, czy moze jakis waz (ktorego de fackto tam chyba nie ma albo slepy jestem). Nie chce mi sie tego wszystkiego z gory zdejmowac, w zwiazku z tym prosze o sugestie co to moze byc. 1,9gti
- JoT_JoT
- Moderator
- Posty: 2910
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
- Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
- Numer Gadu-gadu: 3288286
- Lokalizacja: Wrocław
Nie wiem jak wygląda ten silnik
u mnei jak ciekło w 1,1 to byłą to uszczelka pod głowicą a nawet nie całą bo tylko taki mały kawałeczk w niej sie rozwalił
koszty u mnie to jakieś 100 zika bez robocizny


Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
wlasnie... jakby co to juz sie poswiece i oddam do mechanika bo ja jestem na tyle zdolny ze wczoraj ulamalem korek wlewu oleju wiec glowice wole zlecic, a jak cos jest mocne to moge robic sam
od razu mi zawory wyreguluje bo nie mam ani szczelinowierza ani podkladek a lekko juz dzwoni ale moze to co innego (oby)

- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Sprawdz czy masz jeszcze olej w skrzyni biegow!
Z tylu olej z silnika nie ma prawa sie wydobywac! No chyba ze szlak trafil simering wolu korbowego od strony kola zamachowego, i to kolo rozchlapuje olej ... ale wtedy nie tylko z tylu bys mial mokro.
Byc moze masz tez walniety oring aparatu zaplonowego badz zimering walka rozrzadu (ale teraz nie pamietam czy od strony aparatu zaplonowego tez jest?)
Oczywiscie moze tez byc walnieta uszczelka pod glowica na jakims z kanalow olejowych, ale wtedy to co najwyzej mogloby sie saczyc.
Z tylu olej z silnika nie ma prawa sie wydobywac! No chyba ze szlak trafil simering wolu korbowego od strony kola zamachowego, i to kolo rozchlapuje olej ... ale wtedy nie tylko z tylu bys mial mokro.
Byc moze masz tez walniety oring aparatu zaplonowego badz zimering walka rozrzadu (ale teraz nie pamietam czy od strony aparatu zaplonowego tez jest?)
Oczywiscie moze tez byc walnieta uszczelka pod glowica na jakims z kanalow olejowych, ale wtedy to co najwyzej mogloby sie saczyc.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
To jest tak ze tam sa czujniki i to jakos pod nimi i na niskich obrotach czyli do 3 tys to on sie saczy a jak jade powyzej tego to scianka dzialowa tak naokolo krzyzaka jest mokra (pewnie to takze ped powietrza) Ale faktycznie - skrzynie tez warto sprawdzic ale olej zee skrzyni jest gest a ten wydaje mi sie ze jest zadszy czyli raczej silnikowy.. ale nie zaszkodzi sprawdzic
dzieki;
dzieki;
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Zalezy jaki olej w skrzyni masz!
A tam to sa 2 czujniki ale to do temperatury wody.
Moze poprosty cieknie ci z uszczelki dekla na glowicy?
To sie bardzo czesto zdarza!
A tam to sa 2 czujniki ale to do temperatury wody.
Moze poprosty cieknie ci z uszczelki dekla na glowicy?
To sie bardzo czesto zdarza!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
dekiel zrobilem - to nie to od gory jest z obu stron suchutki
jedna polos cieknie ale bardzo, bardzo delikatnie i to po drugiej stronie...
czyscilem ladnie suchutki,ale z gory nic nie widac, a z dolu jeszcze mniej), pozniej wzialem talk posypalem, zrobilem jazde probna ale talk zwialo(nie wzialem wiatru pod uwage
) (te czujniki to powiedzilaem orientacyjnie - ze jakos pod nimi)
jedna polos cieknie ale bardzo, bardzo delikatnie i to po drugiej stronie...
czyscilem ladnie suchutki,ale z gory nic nie widac, a z dolu jeszcze mniej), pozniej wzialem talk posypalem, zrobilem jazde probna ale talk zwialo(nie wzialem wiatru pod uwage

- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No to moze z aparatu zaplonowego? Bo inaczej to nie mam pojecia skad ci tam moze ten olej leciec?
A gniazdo bagnetu masz wbite do konca? Nie jest gdzies pekniete? dziurawe?? A zaslepiony masz otwor gdzie normalnie w Dieslach jest czujnik poziomu oleju?
A gniazdo bagnetu masz wbite do konca? Nie jest gdzies pekniete? dziurawe?? A zaslepiony masz otwor gdzie normalnie w Dieslach jest czujnik poziomu oleju?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
aparat napewno suchy ale faktycznie to moze bagnet byc...
bo jakos to dziwnie wyglada przy samym wejsciu(jakby ktos kombinowal...)
Leciutko wilgotny jest jeszcze w miejscu gdzie normalnie jest filtr oleju a u mnie jest plytka z przewodami od chlodnicy oleju ale to po drugiej stronie... ale bagnet i skrzynie sprawdze a ta plytke to uszczelnie, a odnosnie tego to czym potraktowac zardzewiale sruby od niej bo wd40 to raczej ze delikatny specyfik i niec nie daje a one sa sporo przezarte a ja nie chce ich ukrecic...
Dzieki;
bo jakos to dziwnie wyglada przy samym wejsciu(jakby ktos kombinowal...)
Leciutko wilgotny jest jeszcze w miejscu gdzie normalnie jest filtr oleju a u mnie jest plytka z przewodami od chlodnicy oleju ale to po drugiej stronie... ale bagnet i skrzynie sprawdze a ta plytke to uszczelnie, a odnosnie tego to czym potraktowac zardzewiale sruby od niej bo wd40 to raczej ze delikatny specyfik i niec nie daje a one sa sporo przezarte a ja nie chce ich ukrecic...
Dzieki;
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Coca Cola podgrzana do 40 stopni - dziala 10 razy lepiej niz WD40.
I na srubke zaloz klucz oczkowy ktory bedzie ciasno siedzial. Srube odkrecaj udarowo.
I na srubke zaloz klucz oczkowy ktory bedzie ciasno siedzial. Srube odkrecaj udarowo.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Dzis juz wymienilem olej! Z silnika zeszlo mi 7 litrow oleju z paliwem
Dobrze ze nic sie nei stalo! Ze wyczailem to bardzo szybko!
Tak wiec jak wam nie bedzie kiedys chcial samochod odpalic - to nie kreccie go dlugo, a jak odpali i bedzie chodzil na 3 gary to nie jezdzijcie! Bo wlasnie tak to sie konczy.
Szkoda ze moj kumpel o tym nie wiedzial!
Na dzien dzisiejszy autko jezdzi jak jezdzilo
Teraz mam jeszcze tylko pare detali do dopieszczenia.

Tak wiec jak wam nie bedzie kiedys chcial samochod odpalic - to nie kreccie go dlugo, a jak odpali i bedzie chodzil na 3 gary to nie jezdzijcie! Bo wlasnie tak to sie konczy.
Szkoda ze moj kumpel o tym nie wiedzial!
Na dzien dzisiejszy autko jezdzi jak jezdzilo

http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora