
mała prędkość maksymalna-POMOCY!
mała prędkość maksymalna-POMOCY!
Mam pytanko, czym moze być spowodowana mała prędkość maksymalna w moim Pugu?. Miałem jakieś 600km temu robiony remoncik silnika i przy okazji wymieniałem tłumik ostatni na przelotówkę Vega Sport (nie mam środkowych tłumików, tylko rurę od kolektora) i teraz mój Pug jedzie 110km/h z pedałem wciśniętym w podłogę:(, a wcześniej (przed remontem i wymianą tłumika) jechał 140-150km/h. Czy to wina tłumika(odprężone spaliny, czy co), czy to moze być coś z silnikiem(dodam, że przepustnica otwiera się cała). Wielkie dzięki za jakiekolwiek wskazówki
. Pozdrawiam

- ZoNNk
- Junior
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Re: mała prędkość maksymalna-POMOCY!
Bart pisze:Miałem jakieś 600km temu robiony remoncik silnika
Nie za szybko dajesz mu w du... Moze niech sie chociaz troche dotrze ten motorek
ale czemu nie ma tej predkosci? nie da rady wkrecic sie na obroty?? a jak na nizszych biegach cos sie zmieniło??
1.6 GTI 85 BIELUTeńkI ;]
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Sprawdz pasek rozrzadu.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Re: mała prędkość maksymalna-POMOCY!
Mechanik powedział mi, żeby z 500km po remoncie go nie katować, ale raczej dotarcie nic nie ma z tym wspólnego, poprostu przy 110km/h już nie przyśpiesza i nie rozpędza się, a pedał w podłodze. Na nizszych biegach wydaje mi się, ze jest OK.ZoNNk pisze:
Nie za szybko dajesz mu w du... Moze niech sie chociaz troche dotrze ten motorek
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Pasek moze byc zle ustawiony! Co ciekawe, Pugi maja glowice nie kolizyjne, wiec zawory itp nie ucierpia, ale autko nie bedzie osiagalo odpowiedniej mocy!
Moze wydawac sie ze jest wszystko ok, a jednak nie bedzie rozwijalo pelnych mocy...
wiec sprawdz ustawienie paska rozrzadu i to u dobrego fachowca, ktory wie jak to zrobic! Bo to wcale nie taka prosta sprawa...
Moze wydawac sie ze jest wszystko ok, a jednak nie bedzie rozwijalo pelnych mocy...
wiec sprawdz ustawienie paska rozrzadu i to u dobrego fachowca, ktory wie jak to zrobic! Bo to wcale nie taka prosta sprawa...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Jestes pewienze bezkolizyjne sa zaworki?Kaktus pisze:Pasek moze byc zle ustawiony! Co ciekawe, Pugi maja glowice nie kolizyjne, wiec zawory itp nie ucierpia, ale autko nie bedzie osiagalo odpowiedniej mocy!
Moze wydawac sie ze jest wszystko ok, a jednak nie bedzie rozwijalo pelnych mocy...
wiec sprawdz ustawienie paska rozrzadu i to u dobrego fachowca, ktory wie jak to zrobic! Bo to wcale nie taka prosta sprawa...
Jak juz wspominalem kumpel robi magisterke z silnika 1.9 - zrobil przekroj przez silnik taka makiete - jak ostatnio jezdzilem na zmeczonym pasku to sobie do niego podjechalem i obejrzalem czy nie przywale tlokiem w zawory i na moje to zawory wychodza glebiej niz tloki...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- przemo
- Junior
- Posty: 365
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
kolizja to nastepuje jak sie pasek zerwie dlatego trzeba pilnowac przebieg do jego wymiany... a na marginesie kiedys pomagalem zakladac pasek do samochodu ojca. opel vectra B 1.6 16v i zle zalozylismy na poczatku wlasnie o jeden zabek... samochod byl troche bardziej "mulasty". powiem ze poprawne ustawienie to nie taka prosta sprawa...\pozdrawiam
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No nie do konca! U mnie kiedys byl bardzo zle ustawiony pasek! I tak jak mowil kumpel, wszystko niby ok, ale na wysokich obrotach zawory sie odzywaly ale nic sie nie stalo! Nic sie nie rozlecialo, nic sie nie pogielo itp... wiec stad moj wniosek ze jest bez kolizyjnie...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora