mała prędkość maksymalna-POMOCY!

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Bart

mała prędkość maksymalna-POMOCY!

Post autor: Bart »

Mam pytanko, czym moze być spowodowana mała prędkość maksymalna w moim Pugu?. Miałem jakieś 600km temu robiony remoncik silnika i przy okazji wymieniałem tłumik ostatni na przelotówkę Vega Sport (nie mam środkowych tłumików, tylko rurę od kolektora) i teraz mój Pug jedzie 110km/h z pedałem wciśniętym w podłogę:(, a wcześniej (przed remontem i wymianą tłumika) jechał 140-150km/h. Czy to wina tłumika(odprężone spaliny, czy co), czy to moze być coś z silnikiem(dodam, że przepustnica otwiera się cała). Wielkie dzięki za jakiekolwiek wskazówki :) . Pozdrawiam
Bart

Post autor: Bart »

ahaaaa... dodam jeszcze, że to silnik gaźnikowy 1.0 :)
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Re: mała prędkość maksymalna-POMOCY!

Post autor: ZoNNk »

Bart pisze:Miałem jakieś 600km temu robiony remoncik silnika

Nie za szybko dajesz mu w du... Moze niech sie chociaz troche dotrze ten motorek

ale czemu nie ma tej predkosci? nie da rady wkrecic sie na obroty?? a jak na nizszych biegach cos sie zmieniło??
1.6 GTI 85 BIELUTeńkI ;]
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Sprawdz pasek rozrzadu.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Bart

Re: mała prędkość maksymalna-POMOCY!

Post autor: Bart »

ZoNNk pisze:

Nie za szybko dajesz mu w du... Moze niech sie chociaz troche dotrze ten motorek
Mechanik powedział mi, żeby z 500km po remoncie go nie katować, ale raczej dotarcie nic nie ma z tym wspólnego, poprostu przy 110km/h już nie przyśpiesza i nie rozpędza się, a pedał w podłodze. Na nizszych biegach wydaje mi się, ze jest OK.
Bart

Post autor: Bart »

Kaktus pisze:Sprawdz pasek rozrzadu.
Pasek jest OK, był wymieniany przy remoncie.
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Bart pisze:
Kaktus pisze:Sprawdz pasek rozrzadu.
Pasek jest OK, był wymieniany przy remoncie.
I moze zle zostal zalozony ?
Awatar użytkownika
przemo
Junior
Posty: 365
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: przemo »

to nie wiem czy by te 110 wyciagnal... ale sprawdzic zawsze warto
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa
http://www.przemo.205.pl
Bart

Post autor: Bart »

Dzięki za podpowiedź, napewno sprawdzę, a cio wogóle moze byc z nim nie tak ? (za luźny, czy co :/?).
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Zle ustawiony o jeden zabek.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Pasek moze byc zle ustawiony! Co ciekawe, Pugi maja glowice nie kolizyjne, wiec zawory itp nie ucierpia, ale autko nie bedzie osiagalo odpowiedniej mocy!

Moze wydawac sie ze jest wszystko ok, a jednak nie bedzie rozwijalo pelnych mocy...

wiec sprawdz ustawienie paska rozrzadu i to u dobrego fachowca, ktory wie jak to zrobic! Bo to wcale nie taka prosta sprawa...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Kaktus pisze:Pasek moze byc zle ustawiony! Co ciekawe, Pugi maja glowice nie kolizyjne, wiec zawory itp nie ucierpia, ale autko nie bedzie osiagalo odpowiedniej mocy!

Moze wydawac sie ze jest wszystko ok, a jednak nie bedzie rozwijalo pelnych mocy...

wiec sprawdz ustawienie paska rozrzadu i to u dobrego fachowca, ktory wie jak to zrobic! Bo to wcale nie taka prosta sprawa...
Jestes pewienze bezkolizyjne sa zaworki?
Jak juz wspominalem kumpel robi magisterke z silnika 1.9 - zrobil przekroj przez silnik taka makiete - jak ostatnio jezdzilem na zmeczonym pasku to sobie do niego podjechalem i obejrzalem czy nie przywale tlokiem w zawory i na moje to zawory wychodza glebiej niz tloki...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
przemo
Junior
Posty: 365
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: przemo »

kolizja to nastepuje jak sie pasek zerwie dlatego trzeba pilnowac przebieg do jego wymiany... a na marginesie kiedys pomagalem zakladac pasek do samochodu ojca. opel vectra B 1.6 16v i zle zalozylismy na poczatku wlasnie o jeden zabek... samochod byl troche bardziej "mulasty". powiem ze poprawne ustawienie to nie taka prosta sprawa...\pozdrawiam
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa
http://www.przemo.205.pl
Bart

Post autor: Bart »

Wielkie dzieki wszystkim, postaram się jak najszybciej to sprawdzić. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No nie do konca! U mnie kiedys byl bardzo zle ustawiony pasek! I tak jak mowil kumpel, wszystko niby ok, ale na wysokich obrotach zawory sie odzywaly ale nic sie nie stalo! Nic sie nie rozlecialo, nic sie nie pogielo itp... wiec stad moj wniosek ze jest bez kolizyjnie...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ