co to za model 205?
- samer
 - Uzalezniony
 - Posty: 741
 - Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 





Czyli buda zgadza sie , jest to 205 special edition OPEN a silnik to jest na full wtrysku, teraz czekam na informacje jaki to wtrysk (co jest napisane na komputerze) i sie dowiemy jaki to silnik czy 105KM , czy 120KM, czy 130KM
Pozdrawiam
					Ostatnio zmieniony 23 lis ndz, 2003 10:29 pm przez samer, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- 
				majpio
 
no i tak właśniecwyglądał pug 205 o którym mówiłem. tam napewno był motor 1,9 i napewno na pełnym wtrysku.Wiedziałem że ma na znaczku słoneczko ,ale nie wiedziałem że to wersja open bo ten pug którego widziałem miał zatarte literki openi teraz wszystko jasne. Tyle że ten o którym mówiłem nie miał szyberdziury.Tyle że ciąghle nie zgadza mi się fakt że madafaka mówi że nie ma w jego pugu obrotomierza.
			
			
									
						
										
						- 
				Gość
 
- 
				majpio
 
- 
				Mav309
 - Uzalezniony
 - Posty: 710
 - Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
Nei wiem czy stosowano te silniki w 205 ale w 309/405 byly 1.8 na gaznikach 95-105 KM mialy...ZoNNk pisze:na stronce 205 gti wogle nie ma silnika odpowiadającego kodowi ADF
wiec totalnie nie mam pojecia a to napewno silnik od gti? jest na wtrysku? czy moze jakis gaznik np w 300 costam juz nie pamietam był silnik 1.9 na jakims tam gazniku i miał 105 km typ xu92c a jego kod to ad2 (zeby nie te F to by sie zgadzało ;>)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
			
						F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- samer
 - Uzalezniony
 - Posty: 741
 - Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Ale to ma wtryskMav309 pisze:Nei wiem czy stosowano te silniki w 205 ale w 309/405 byly 1.8 na gaznikach 95-105 KM mialy...ZoNNk pisze:na stronce 205 gti wogle nie ma silnika odpowiadającego kodowi ADF
wiec totalnie nie mam pojecia a to napewno silnik od gti? jest na wtrysku? czy moze jakis gaznik np w 300 costam juz nie pamietam był silnik 1.9 na jakims tam gazniku i miał 105 km typ xu92c a jego kod to ad2 (zeby nie te F to by sie zgadzało ;>)

, a co do tych 309/404 to byly 1.9 na gaznikach(oraz na wtrysku) , bo 1.8 to byly tylko na wtrysku.
Pozdrawiam
- 
				Mav309
 - Uzalezniony
 - Posty: 710
 - Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
Pisalem to przed opublikowaniem zdjec, i dopisywalem sie do poszukiwan ZoNNka silnikow 1.9 na gaznikach...samer pisze:Ale to ma wtryskMav309 pisze:Nei wiem czy stosowano te silniki w 205 ale w 309/405 byly 1.8 na gaznikach 95-105 KM mialy...ZoNNk pisze:na stronce 205 gti wogle nie ma silnika odpowiadającego kodowi ADF
wiec totalnie nie mam pojecia a to napewno silnik od gti? jest na wtrysku? czy moze jakis gaznik np w 300 costam juz nie pamietam był silnik 1.9 na jakims tam gazniku i miał 105 km typ xu92c a jego kod to ad2 (zeby nie te F to by sie zgadzało ;>)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
			
						F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- 
				majpio
 
Hmmm trochę długo tu nie zaglądałem po tym jak poprosiłem o te numery nadwozia, ale już jestem i oto co ustaliłem. Z mojego źródła wynika, że kod ADF (co prawda nie 2 tylko 4 ale co tam  
 ) oznacza silnik XU9J1/L. Czyli 102 KM@6000 obr/min. oraz 142Nm@3000 obr./min + katalizator. Problem w tym, że z moich informacji wynika, iż współpracował on w tej wersji z automatem  
 , ale łorewer. Tak czy siak gratuluję fajnego autka  
 .
PS. Kiedyś wywiązała się dyskusja na temat istnienia/nie istnienia 205-tek z silnikami 16v. Otóż kumpel, który mówił mi o tym, że takie istniały stwierdził, że była to właśnie jakaś wersja na rynek szwajcarski lub francuski. Jak widać na załączonym przykładzie rzeczywiście wysyłali tam niezłe wynalazki
 . Zresztą chyba najwięcej jeżdżących jeszcze 405T16 znajduje się właśnie w Szwajcarii
Pozdrawiam (Sorry za OT)
			
			
									
						
							PS. Kiedyś wywiązała się dyskusja na temat istnienia/nie istnienia 205-tek z silnikami 16v. Otóż kumpel, który mówił mi o tym, że takie istniały stwierdził, że była to właśnie jakaś wersja na rynek szwajcarski lub francuski. Jak widać na załączonym przykładzie rzeczywiście wysyłali tam niezłe wynalazki
Pozdrawiam (Sorry za OT)
Ex 205 GTi...
			
						- 
				majpio
 
- 
				Gość
 
Fajne to ono dopiero będzie gdzieś na wiosne bo wtedy dopiero sie wezme za karoserie ( nowy lakier czarny metalic) oraz wnętrze ( nowa tapicerka na drzwiach) do tego na wiosne sprawie sobie jakieś nowe felgi. Czy ktoś z was może wrzucić zdjęcie osławionych speedlinów? bo zastanawiam się czy o to mi chodzi? A jeżeli już to jaki rozmiar założyć?Piweł pisze:Hmmm trochę długo tu nie zaglądałem po tym jak poprosiłem o te numery nadwozia, ale już jestem i oto co ustaliłem. Z mojego źródła wynika, że kod ADF (co prawda nie 2 tylko 4 ale co tam) oznacza silnik XU9J1/L. Czyli 102 KM@6000 obr/min. oraz 142Nm@3000 obr./min + katalizator. Problem w tym, że z moich informacji wynika, iż współpracował on w tej wersji z automatem
, ale łorewer. Tak czy siak gratuluję fajnego autka
.
Tak czy inaczej wielkie dzięki dla wszystkich za pomoc acha i jeszcze jedno 75 kW to jest 100KM , 102KM to jest 76.06kW a 105KM to 78,29kW to już szczegół ale jaka jest faktyczna moc bo większość źródeł podaje 105KM.
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje!