Jak ukryć głośniki w tylnej półce

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

moze sie stać a moze nie jakby to ni emiało znaczenia to nikt by sie nie bawił w to ze sprzet domowy ma tyle omów a sprzed car audio tyle
invictus

Post autor: invictus »

Taa?? A od kiedy to jest podzial na sprzed domowy i niedomowy??
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

no to niech ci bedzie sprzet działajacy pod napieciem 220 i sprzet działajacy pod napieciem 12 ok
invictus

Post autor: invictus »

To tez nie jest rozroznienie... Sprawdz sobie napiecie wychodzace z transormatora z 220 :wink: Np. 83V :roll: To jest bardzo roznie...
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

ale amperaż sie rózni
invictus

Post autor: invictus »

Hmmm nie za bardzo kumam o co ci chodzi... Bo jakby byl taki sam to wszystkie amplifier'y by mialy taka sama moc przy jednym napieciu :roll:
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

amperaz to wazna sprawa np sprzetu (większosc ) samochodowego nie uruchomisz np na zasilaczu domowym przetwarzajacym prad z 220 np na 12 lub 6 czy 3v musisz miec taki zasilacz albo mały prostownik który ma własciwy amperaz
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

amperaz to wazna sprawa np sprzetu (większosc ) samochodowego nie uruchomisz np na zasilaczu domowym przetwarzajacym prad z 220 np na 12 lub 6 czy 3v musisz miec taki zasilacz albo mały prostownik który ma własciwy amperaz
invictus

Post autor: invictus »

Dzieki -czuje sie oswiecony :mrgreen:

To niezupelnie tak -ale mniejsza z tym :wink:

PS -Uruchomisz -tylko nie bedzie dzialalac tak jak powinien
Ostatnio zmieniony 18 sie czw, 2005 3:19 pm przez invictus, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

a w wiekszosci wcale nie bedzie działać
invictus

Post autor: invictus »

Bedzie dzialac wszystko
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

a załóż sie ze nie bedzie
invictus

Post autor: invictus »

OK
podaj jakis przyklad??
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

np spręzarka samochodowa do kół nie działa pod uniwersalnym zasilaczem stosowanym na 220 ostatnio podłaczałem radio pod zasilacz 12v i tez nie działało a wziałem inny z takim aperazem jak w akumulatorze i wszystko cacy
invictus

Post autor: invictus »

Radio bedzie dzialac - o ile nie podlaczysz do niego glosnikow. Sprezarka tez bedzie dzialac - dopuki nie bedzie obciazenia.

!A= 1C/s wiec oczywiste jest ze im cos ma wiecej mocy, tym wyzszego amperazu potrzebuje (lub wyzszego napiecia -ale to juz dluzsza historia) a skoro napiecie jest takie samo pod obciazeniem i na "lekko' (dobra -wiem ze nie jest dokladnie takie samo- pod obciazeniem spada) to zeby dostarczyc odpowiedznia ilosc ladunku elektrycznego musi wzrosnac amperaz.
Wniosek jest taki ze przy za niskim amperazu w momencie zaistnienia obciazenia za bardzo spada napiecie powodujac wylaczenie sie urzadzenia
ODPOWIEDZ