PROJEKT 205 MI 16
- Lord Devil
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2609
 - Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
 - Numer Gadu-gadu: 6446898
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
- pki205
 - Junior
 - Posty: 140
 - Rejestracja: 25 sty ndz, 2004 9:16 pm
 - Posiadany PUG: 205 1.9 GTI
 - Lokalizacja: Warszawa
 
jasne ze o naklejce mowy nie ma 
 
bez przerobek to tylko takie cos chyba:http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=70170512
wiadomo ze jeszcze pewnie duzo takich drobiazgow mozna znalezc ale najwazniejsze zeby zaczal jezdzic, reszta moze poczekac
			
			
									
						
										
						bez przerobek to tylko takie cos chyba:http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=70170512
wiadomo ze jeszcze pewnie duzo takich drobiazgow mozna znalezc ale najwazniejsze zeby zaczal jezdzic, reszta moze poczekac
- JoT_JoT
 - Moderator
 - Posty: 2910
 - Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
 - Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
 - Numer Gadu-gadu: 3288286
 - Lokalizacja: Wrocław
 
No no fajnei wygladaja te zderzaczki naprawde 
 
Ja to tam bym osobiście przy okazji malowania odrazu wywalił zamek z tylnej klapy bo tak średnio do tego wszystkigo pasuje
 
A bedzeisz jakoś niżej sadzał to autko
 czy raczej nie
			
			
									
						
							Ja to tam bym osobiście przy okazji malowania odrazu wywalił zamek z tylnej klapy bo tak średnio do tego wszystkigo pasuje
A bedzeisz jakoś niżej sadzał to autko
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
			
						[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
- Lord Devil
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2609
 - Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
 - Numer Gadu-gadu: 6446898
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
- 
				krzycho
 
Zastanawiam sie dlaczego chcecie pakować turbo zamiast aku na takim długim kolektorze. Szczególnie że przymierzałem turbinke i da sie ją zmieścić zaraz za głowicą. Czas reakcji na takim krótkim połaczeniu nie powinien przekroczyć 0,5 sek a jak jest obok to turbodziura urasta prawie do dwóch sekund. Poza tym moze dobrym pomysłem byłoby dac dwie małe sprężareczki zamiast jednej dużej ?Lord Devil pisze:Niestety nie mam oryginalnego T-16. Jest w Krakowie zatarty ale nie mogę się dogadać, co do ceny a właścicielem. Mam 1,9 16v z 405 z 1993 roku. Jesteśmy na etapie robienia turbiny i kolektora. Akumulator oczywiście leci do bagażnika, bo turbina bedzie najprawdopodobniej w miejscu akumulatora.
- JoT_JoT
 - Moderator
 - Posty: 2910
 - Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
 - Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
 - Numer Gadu-gadu: 3288286
 - Lokalizacja: Wrocław
 
No co do tylnej klapy na gąłdko 
 to u siebie akurat ostatnio tak zrobiłem 
:D:) zmykac te ja można przecierz 
:) u mnie otwieranie jest akurat z pilota równie dobrze moze byc na przycisk lub linke 
. 
No ale efekt koncowy pewnie i tak bedzie powalajacy
 Fakt jak mówi Lord Devil autko wygladało by ejszce lepiej na wiekszych kółkach 
:) ale jak i sam dobrze wie troche ciezko sie jeździ na twardym zawiasie 
 Chociaz jakies 16" 
 a speedliny zostawić na zimówki 
			
			
									
						
							No ale efekt koncowy pewnie i tak bedzie powalajacy
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
			
						[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
