Para... pisze:Spoko ja też miałem taką zajawke. Ale jak zmieniać to tylko sie opłaca na Mi16. I takiego szukam. JEst z tym maaaaseee roboty...
Eeee tam bez przesady

Zależy tylko co ma być bazą - u Ciebie Para akurat nie byłoby takiej strasznej rzeźby - zapewniam.
Co do swapowania 1,6 z 405-tki (ktoś wyżej to wymyślił):
1) cokolwiek większego od 1,4 będzie silnikiem XU, a więc będzie wymagało przełożenia całego wózka, wahaczy, piast, hamulców i reszty zawieszenia poza oczywiście samym silnikiem (z wiązką elektryczną!)
i skrzynią;
2) ponieważ 1,6 będzie wymagało podobnego nakładu pracy co 1,9 lub 1,9 16v ja nie widzę sensu wkładania akurat 1,6
3) 1,6 montowane w 405-tkach miały z tego co się orientuję "tylko" 90 km (to nie jest ten sam silnik co w 205 GTi) - więc wkładanie 1,6 akurat od 405-tki jest zupełnie bez sensu, szczególnie że ceny tych wszystkich silników będą zbliżone.
Pozdr
Piweł