wazne pytanko o silnik ! !
- adidj
- Junior
- Posty: 354
- Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: sopot
- Kontakt:
wazne pytanko o silnik ! !
mam puga 1,1 xl --85 rok-- gaznik 55 km i pytanko do fachowcow na jaki inny moge wymienic , ktory by tam pasowal bez jakich potwornych przerobek jesli mozna prosze o dokladne opisy

-
Archenar
fju fju..niezły kamikadze z Ciebie
..wymiana silnika to gówniana robota..najlepiej jakbyś miał obok 205-kę z takim samym silnikiem jaki Ty zmieniasz, aby podpatrzeć sposób ułożenia i umiejscowienia rurek, przewodów i innego badziewie, którego im większy silnik to jest więcej .. ale taki soft silnika to wielka frajda (dal mnie) i już przymierzam się do zmiany na 1.6 (ale nie z 205-ki bo są zajeżdżone, ale z jakies 405-ki + zawieszenie i hamulce)..
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
Mozesz wsadzic wszystko, od 1.0 45 KM do T16 200 KM
, Ale koszty i naklad pracy... A potem efekt tez moze byc rozny.
Na stronce http://www.205gti.com sa przyklady ciekawych swapow.
Ale jak tak patrze na te samochody jak one tam maja "napchane" pod maska to pewnie byle co sie zepsuje to z calym silnikiem trzeba wyjezdzac bo nie ma jak reki tam wsadzic...
Na stronce http://www.205gti.com sa przyklady ciekawych swapow.
Ale jak tak patrze na te samochody jak one tam maja "napchane" pod maska to pewnie byle co sie zepsuje to z calym silnikiem trzeba wyjezdzac bo nie ma jak reki tam wsadzic...
Eeee tam bez przesadyPara... pisze:Spoko ja też miałem taką zajawke. Ale jak zmieniać to tylko sie opłaca na Mi16. I takiego szukam. JEst z tym maaaaseee roboty...
Co do swapowania 1,6 z 405-tki (ktoś wyżej to wymyślił):
1) cokolwiek większego od 1,4 będzie silnikiem XU, a więc będzie wymagało przełożenia całego wózka, wahaczy, piast, hamulców i reszty zawieszenia poza oczywiście samym silnikiem (z wiązką elektryczną!) i skrzynią;
2) ponieważ 1,6 będzie wymagało podobnego nakładu pracy co 1,9 lub 1,9 16v ja nie widzę sensu wkładania akurat 1,6
3) 1,6 montowane w 405-tkach miały z tego co się orientuję "tylko" 90 km (to nie jest ten sam silnik co w 205 GTi) - więc wkładanie 1,6 akurat od 405-tki jest zupełnie bez sensu, szczególnie że ceny tych wszystkich silników będą zbliżone.
Pozdr
Piweł
Ex 205 GTi...
