
gti tuning concept ;)
gti tuning concept ;)
Z powodu lekkiego nadmiaru wolnego czasu podziałałem chwilę photoshopem i zapodaję do oceny parę koncepcji stylistycznych chodzących mi po głowie. Proszę, żebyście wybierali i krytykowali wariant stylistyczny, nie samo wykonanie vt (mam pełną świadomość błędów - zwłaszcza w opcji na 14" kołach
)

- Załączniki
-
- gwint + koła na oko 18" (choć w realu byłoby ciężko ;) )
- lo18.jpg (78.29 KiB) Przejrzano 4462 razy
-
- ...i z gwintowanym zawieszeniem
- lo15oryg2.jpg (78.96 KiB) Przejrzano 4462 razy
-
- ...na krótkich springach...
- lo15oryg.jpg (79.73 KiB) Przejrzano 4462 razy
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Mi, twoj to zaraz ci pokaze jak lezy 
Ale zawias jeszcze ma pare CM aby pracowac, jak wsadzisz Bilstein'a to bedzie zajebiscie na asfalt.
Ja swojego na GSMP bede tez tak kladl.
W chwili obecnej auto jest na kolach, ale amorki jeszcze nie przykrecone, bo musze kupic sruby, stare trzeba bylo wycinac. Wiec pojdzie jakies 5mm w gore.

Ale zawias jeszcze ma pare CM aby pracowac, jak wsadzisz Bilstein'a to bedzie zajebiscie na asfalt.
Ja swojego na GSMP bede tez tak kladl.
W chwili obecnej auto jest na kolach, ale amorki jeszcze nie przykrecone, bo musze kupic sruby, stare trzeba bylo wycinac. Wiec pojdzie jakies 5mm w gore.
- Załączniki
-
- Obraz 021.jpg (71.59 KiB) Przejrzano 4451 razy
-
- Obraz 019.jpg (114.56 KiB) Przejrzano 4454 razy
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Spoko, a czy bedzie ocierac czy nie to sie okaze, w tej chwili nie ociera.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ja też mam swojego nisko tak ze mam po pare mm luzu tylko na sztywnych amorach i czasem potrafi przytrzeć na dobrym dole ale tragedii nie ma 

Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
tez tak mysle 

Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
po tuleje startuj do Kaktusa - ja śmigałem na teflonie z przodu i było super, teraz będzie wszędzie i liczę na kupę frajdy, zwłaszcza w zestawieniu z taką wysokością zawiasu jak widać na obrazku i twardszymi springami (bo amory twardsze już były
)
Gwint widziałem gdzieś na forum ostatnio za jakieś 800 - 900 zł, czyli w sumie malutko

Gwint widziałem gdzieś na forum ostatnio za jakieś 800 - 900 zł, czyli w sumie malutko