Filtr stożkowy
Filtr stożkowy
Witam jestem posiadaczem puga z xy7, chailem sobie zalozyc filtr stozkowy,mam wiec co do tego jedno pytanie. Do puszki w ktorej znajduje sie orginalny filta dochodzi taka srebrna gietka rurka, wychodzi ona gdzies z pod silnika, gdzies przeczytalem ze biegnie w niej cieple powietrze do filtra. Wiec jak juz zaloze stozek to co mam zrobic z ta rurka? mama ja gdzies podlaczyc czy zostawic luzem czy tez zabezpieczyc ja jakos?
PS-jesli to nie z tego dzialu to sory.
PS-jesli to nie z tego dzialu to sory.
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
moim zdaniem na zime zostaw... zresztą, po jej wywaleniu nie odczułem żadnej zniany na lepsze... ale to było w lecie, kiedy powietrze ma juz swoją temperature... a w zime, wydaje mi się, że możesz niepotrzebnie zwiększyć spalanie i tyle... ciepłe powietrze ponoć ma lepiej tworzyć mieszanke w gaźniku..
PS poza tym to żaden problem wywalić ta rure, ona ewentualnie trzyma sie tylko na jednym cybancie do blachy przykręconej do kolektora wylotowego w czeluściach komory
u mnie nie było nawet niczym przymocowane..
kurde...a nowy własciciel nawet nie wie że ta rura ma tam być :>
PS poza tym to żaden problem wywalić ta rure, ona ewentualnie trzyma sie tylko na jednym cybancie do blachy przykręconej do kolektora wylotowego w czeluściach komory

kurde...a nowy własciciel nawet nie wie że ta rura ma tam być :>
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
odizolowanie od ciepla nie oznacza odizolowania od komory silniowej -przeciez caly czas stozek masz pod maska, czyli de facto w komorze silnikowej 
"power rura" to tylko taki chwyt marketingowy. Chodzi o to, zeby filtr byl tam gdzie jest zimny przedmuch. Stamtad jakos trzeba poprowadzic rury do kolektora -na serii sie tego nie robi z tej prostej przyczyny, ze ma nieodpowiedni ksztalt...
Swoja droga jakim cudem "power rura" z aluminium ma izolowac cieplnie?? Seria lepiej izoloje, ale to i tak nie ma znaczenia
przy mocy samochodu 100KM obnizajac temp powietrza w dolocie o 40 stopni to mamy 105 koni, a tu roznica jest zdecydowanie mniejsza... Nie ma sensu na sile schladzac

"power rura" to tylko taki chwyt marketingowy. Chodzi o to, zeby filtr byl tam gdzie jest zimny przedmuch. Stamtad jakos trzeba poprowadzic rury do kolektora -na serii sie tego nie robi z tej prostej przyczyny, ze ma nieodpowiedni ksztalt...
Swoja droga jakim cudem "power rura" z aluminium ma izolowac cieplnie?? Seria lepiej izoloje, ale to i tak nie ma znaczenia
przy mocy samochodu 100KM obnizajac temp powietrza w dolocie o 40 stopni to mamy 105 koni, a tu roznica jest zdecydowanie mniejsza... Nie ma sensu na sile schladzac