aha a co do tego pustu http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=827 to znam sprawe lecz moje objawy braku oleju w pugu byly troszke inne wiec nie skojazylem
jazda na trasie - szokkkk
- adidj
 - Junior
 - Posty: 354
 - Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: sopot
 - Kontakt:
 
przeciez napisalem ze bije sie w piers ale musze nadmienic ze ja mam silnik ktory jest na jednym oleju razem ze skrzynia takze ten 1,8 l ubytku to nie jest az tak straszliwie zadna kontrolka mi sie nie zaswiecila bo oleju bylo tak w miare na wskazniku begnetu  
  moge powiedziec ze bylo rowno z oznaczeniem minimalnym ale jak zaczalem dolewac to wlazlo ten wuasnie 1,8  
aha a co do tego pustu http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=827 to znam sprawe lecz moje objawy braku oleju w pugu byly troszke inne wiec nie skojazylem
  a powiem inaczej myslalem ze to wina filtra powietrza ze moze cosik sie zapchalo lub cos w tym stylu
			
			
									
						
										
						aha a co do tego pustu http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=827 to znam sprawe lecz moje objawy braku oleju w pugu byly troszke inne wiec nie skojazylem
- 
				Mav309
 - Uzalezniony
 - Posty: 710
 - Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
przewaznie od minimum do maximum jest litr...Ninja pisze:Litr osiemset to dosc spory ubytek... Moze to wlasnie bylo przyczynaadidj pisze: 20 min pozniej![]()
![]()
oki olej dolalem weszlo jakies litr osiemset ale od ostatniej wymiany trzasnalem troszke kilometrow
oczekuje na dalsze info z pomoca
wiec miales ponad litr ponizej stanu...bagnet byl suchy?
gdzies musialo przytrzec...szczegolnie ze go na zimnym palowales a na goracym jeszcze zmuszales by jechal szybciej niz chcial...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
			
						F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
adidj - moj post nie byl skierowany tylko do ciebie, ale do ogolu, ackolwiek twoj post mnie zmusil do napisania mojego 
Poprostu coraz czesciej mozna na forum przeczytac tak szokujace informacje
A ja moim postem chce wam tylko zaznaczyc jak bardzo to jest wazne!
A jak wy bedziecie postepowac, to juz tylko i wylacznie wasza sprawa.
Mav - on ma silnik na jednym oleju ze skrzynia, tak wiec moze miec na bagnecie inna podzialke... ale skoro na cieplym silnik nie chcial szybciej jechac... to nie ma co sie oszukiwac, na pewno sie przytarl troche juz.
			
			
									
						
							Poprostu coraz czesciej mozna na forum przeczytac tak szokujace informacje
A ja moim postem chce wam tylko zaznaczyc jak bardzo to jest wazne!
A jak wy bedziecie postepowac, to juz tylko i wylacznie wasza sprawa.
Mav - on ma silnik na jednym oleju ze skrzynia, tak wiec moze miec na bagnecie inna podzialke... ale skoro na cieplym silnik nie chcial szybciej jechac... to nie ma co sie oszukiwac, na pewno sie przytarl troche juz.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- adidj
 - Junior
 - Posty: 354
 - Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: sopot
 - Kontakt:
 
fakt od konca bagnetu do stanu minimalnego jest u mnie jakies 4 cm a do normy ze tak powiem jakies 5,5cm do 6cm a do silnika wchodzi mi ponad 5L oleju wiec nie krzyczcie juz na mnie 
  przyznalem sie do bledu i obiecuje poprawe   
 
aha i mam jeszcze jedna zagadke
 jesli mozecie przeczytajcie te pare słow na tej stronce i powiedzcie mi co o tym sadzicie  
  
http://tuning.info.pl/artykuly.php?id=437
			
			
									
						
										
						aha i mam jeszcze jedna zagadke
http://tuning.info.pl/artykuly.php?id=437
- 
				Archenar
 
temat jest bardzo ciekawy..może 'power rura' nie jest szczytem tuningu, ale bardziej pomaga niż szkodzi..właśnie jestm na etapie konstrukcji zupełnie nowego dolotu powietrza. W moim przypadku sprawa jest o tyle prostsza, że mam gaźnik. W slinikach z wtryskiem wszelkie przeróbki w układzie dolotu moga wpływać na pracę komputera sterującego wtryskiwaczamin (przepływomierz). Pozatym zostałem zmuszony do zmiany dolotu pod wpływem instalacji gazowej, która szaleje przy standardowym podłączeniu.
Jak skończę to szczegółowo opisze czy warto , a jeśli tak to zamieszcze schematy.
			
			
									
						
										
						Jak skończę to szczegółowo opisze czy warto , a jeśli tak to zamieszcze schematy.
- adidj
 - Junior
 - Posty: 354
 - Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: sopot
 - Kontakt:
 
jestem bardzo zainteresowany poniewaz takze mam gaznik i jezzdze na gazie 
 wszystko sie zgadza czekan na szczegoly  
  
  
http://tuning.info.pl/artykuly.php?id=437 czekam na dalsze opinie
			
			
									
						
										
						http://tuning.info.pl/artykuly.php?id=437 czekam na dalsze opinie
- 
				marecki
 
- adidj
 - Junior
 - Posty: 354
 - Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: sopot
 - Kontakt:
 
hmm tak na dobra sprawe to  koszt nie jest chyba zbyt wielki wydatek to filtr powietrza a rura wiadomo trzeba zrobic samemu  
http://tuning.info.pl/artykuly.php?id=437 czekam na dalsze opinie
			
			
									
						
										
						http://tuning.info.pl/artykuly.php?id=437 czekam na dalsze opinie
- 
				Mav309
 - Uzalezniony
 - Posty: 710
 - Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
entuzjastow power rur odsylam na strony chojnackiego...badal je na hamowniArchenar pisze:temat jest bardzo ciekawy..może 'power rura' nie jest szczytem tuningu, ale bardziej pomaga niż szkodzi..właśnie jestm na etapie konstrukcji zupełnie nowego dolotu powietrza. W moim przypadku sprawa jest o tyle prostsza, że mam gaźnik. W slinikach z wtryskiem wszelkie przeróbki w układzie dolotu moga wpływać na pracę komputera sterującego wtryskiwaczamin (przepływomierz). Pozatym zostałem zmuszony do zmiany dolotu pod wpływem instalacji gazowej, która szaleje przy standardowym podłączeniu.
Jak skończę to szczegółowo opisze czy warto , a jeśli tak to zamieszcze schematy.
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
			
						F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- adidj
 - Junior
 - Posty: 354
 - Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: sopot
 - Kontakt:
 
ha wymienilem tlumik na km malon i dodatkowo wymienili mi rure od srodka auta mniej wiecej od miejsca gdzie powinien byc ten srodkowy tlumik do konca czyli az do tlumika koncowego na wieksza srednice i musze powiedziec ze mam wrazenie ze wzrosl moment obrorowy . autko lepiej sie buja powyzej 2000 obrotow jest taki bardziej elastyczny na wszystkich biegach  
a patent z power rura to sobie podaruje na razie bo mozna sobie zaszkodzic a nie polepszyc
			
			
									
						
										
						a patent z power rura to sobie podaruje na razie bo mozna sobie zaszkodzic a nie polepszyc
- ZoNNk
 - Junior
 - Posty: 231
 - Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: BIAŁYSTOK
 
a bańka nie boli??adidj pisze:ha wymienilem tlumik na km malon i dodatkowo wymienili mi rure od srodka auta mniej wiecej od miejsca gdzie powinien byc ten srodkowy tlumik do konca czyli az do tlumika koncowego na wieksza srednice i musze powiedziec ze mam wrazenie ze wzrosl moment obrorowy . autko lepiej sie buja powyzej 2000 obrotow jest taki bardziej elastyczny na wszystkich biegach
a patent z power rura to sobie podaruje na razie bo mozna sobie zaszkodzic a nie polepszyc