na tym to polega - najbardziej naturalną jest pozycja ze strzałką do góry (zwyczajowo połowa prędkościomierza/obrotomierza, choć na przykład u szwedów często prędkościomierz jest wyskalowany gęściej pod koniec, dzięki czemu u góry są "bezpieczniejsze" prędkości). Stare wyścigówki też tak miały - obroty robocze były na górze obrotomierza, w tym zegarze jest podobnie, mówiąc szczerze też coś chyba będę kombinował w tym kierunku - zostawić fabryczne podświetlenie, fabryczną wskazówkę, fabryczną czcionkę tylko przesunąć skalę, żeby mniej więcej 2500 było tam, gdzie teraz mam 0 (ma ktoś może jakiś pomysł jak to zrobić?)
edit: zrobiłem wstępny projekt:
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?p=90002#90002
ale się rozpisałem i zamotlałem, zresztą ot pełną gębą

Ostatnio zmieniony 18 maja czw, 2006 7:59 pm przez
mi, łącznie zmieniany 1 raz.