co to ma niby dać
Na ktorym biegu od ilu do ilu km/h
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
k..... sami sadyści  
  szkoda auta  
 
co to ma niby dać
			
			
									
						
							co to ma niby dać
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- 
				Marcyś
 
Pytanie było: "Na którym biegu do ilu" więc grzecznie odpowiedziałem.
Zgadzam się z tym że to nie ma żadnego sensu.
Ale z drógiej strony jak ktoś wersją GTI na każdym biegu przyspiesza do odcięcia zapłonu to jest w porządku a ci co mają silnik 1.1 mają jeździć 50 km/h w mieście a poza miastem 90, bo w innym przypadku to szkoda auta.
Auto jest po to żebu nim jeździć, a silniki w Peugeotach są bardzo dobre, ja jestem z mojego bardzo zadowolony i chce w pełni wykorzystywać jego możliwości to chyba nie jest złe.
			
			
									
						
										
						Zgadzam się z tym że to nie ma żadnego sensu.
Ale z drógiej strony jak ktoś wersją GTI na każdym biegu przyspiesza do odcięcia zapłonu to jest w porządku a ci co mają silnik 1.1 mają jeździć 50 km/h w mieście a poza miastem 90, bo w innym przypadku to szkoda auta.
Auto jest po to żebu nim jeździć, a silniki w Peugeotach są bardzo dobre, ja jestem z mojego bardzo zadowolony i chce w pełni wykorzystywać jego możliwości to chyba nie jest złe.
- d_ARC
 - Uzalezniony
 - Posty: 887
 - Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
 - Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
 - Numer Gadu-gadu: 2897169
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Hmmm... i tak, i nie 
 
Każdy silnik ma najwyższą moc i najlepsze osiągi przy określonych parametrach, np. obrotach silnika, więc jazda do odcięcia może przynieść odwrotny do zamierzonego skutek
 
Dla np. GTI to z moich doświadczeń najlepiej zmieniać biegi pomiędzy 5500 a 6000 obr/min.
Gdy np. na krętej trasie walka idzie o ułamki sekund (a te na zmianie biegów jednak się traci) czasem bardziej opłaca się pojechać krótki odcinek do odcięcia by nie "zmulić" samochodu zmianą biegu na niższy - różnice są dość subtelne i to raczej kwestia przełożeń skrzyni i wyczucia auta. A z jazdy na odcięciu (to tak z własnych obserwacji) chyba najczęściej śmieją się starzy rajdowi wyjadacze.
Także byłbym ostrożny z utożsamianiem decybeli generowanych przez auto z mocą
 
No a gdzieś tam na wyższym poziomie zabawy wchodzą kompy bez odcinki zapłonu dla zyskania kilku Nm momentu obrotowego, co w ferworze walki może skończyć się przekręceniem silnika
 a tzw. shift light o ile wiem dopuszczony tylko w A-grupie... 
No ale o tym mogą wypowiedzieć się fachowcy
			
			
									
						
										
						Każdy silnik ma najwyższą moc i najlepsze osiągi przy określonych parametrach, np. obrotach silnika, więc jazda do odcięcia może przynieść odwrotny do zamierzonego skutek
Dla np. GTI to z moich doświadczeń najlepiej zmieniać biegi pomiędzy 5500 a 6000 obr/min.
Gdy np. na krętej trasie walka idzie o ułamki sekund (a te na zmianie biegów jednak się traci) czasem bardziej opłaca się pojechać krótki odcinek do odcięcia by nie "zmulić" samochodu zmianą biegu na niższy - różnice są dość subtelne i to raczej kwestia przełożeń skrzyni i wyczucia auta. A z jazdy na odcięciu (to tak z własnych obserwacji) chyba najczęściej śmieją się starzy rajdowi wyjadacze.
Także byłbym ostrożny z utożsamianiem decybeli generowanych przez auto z mocą
No a gdzieś tam na wyższym poziomie zabawy wchodzą kompy bez odcinki zapłonu dla zyskania kilku Nm momentu obrotowego, co w ferworze walki może skończyć się przekręceniem silnika
No ale o tym mogą wypowiedzieć się fachowcy
- 
				Marcyś
 
"jak ktoś wersją GTI na każdym biegu przyspiesza do odcięcia zapłonu to jest w porządku"
Napisałem tak dlatego, że w którymś temacie posiadacze wersji GTI rozmawiali na temat odcinki - i wtedy nikt się tego nie czepiał czy ma to sens czy nie, a tu napisałem,
"Raz w życiu jechałem na jedynce 60 km/h i więcej wole nie próbować bo szkoda silnika"
i odrazu w oku tego rozpętała się burza.
			
			
									
						
										
						Napisałem tak dlatego, że w którymś temacie posiadacze wersji GTI rozmawiali na temat odcinki - i wtedy nikt się tego nie czepiał czy ma to sens czy nie, a tu napisałem,
"Raz w życiu jechałem na jedynce 60 km/h i więcej wole nie próbować bo szkoda silnika"
i odrazu w oku tego rozpętała się burza.
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
przyjade ale innym peugeotemBanita pisze:przyjedz do nas to sie dowiesz![]()
![]()
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
306 s 16 
takim
			
			
									
						
							takim
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- 
				domel
 - Uzalezniony
 - Posty: 505
 - Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
 - Posiadany PUG: 1,8D 92r
 - Numer Gadu-gadu: 0
 
może jacyś dislowcy się też wypowiedzą 
Jeśli chodzi o mnie o na dieselku 1,8 (raczej nie jeżdzę dynamicznie chyba, że coś czasem napadnie)
1- do ruszania
2- od ok 20km/h
3 -od 30-40km/h
4 -od 40-50km/h
5- od 70-80km/h czasem 60
Niestety nie mam obrotomierza
Nie wiem czy te 60-70km/h przy 5 i ok 40km/h przy 4 to za mało chodź nie słychać aby klekotało - no może delikatnie jak zwolnie
.
oczywiście jak trzeba ciągnie się i do 70 na 3 czy 100 na 4, ale raczej z konieczności np wyprzedzanie, niż zabawa
			
			
									
						
										
						Jeśli chodzi o mnie o na dieselku 1,8 (raczej nie jeżdzę dynamicznie chyba, że coś czasem napadnie)
1- do ruszania
2- od ok 20km/h
3 -od 30-40km/h
4 -od 40-50km/h
5- od 70-80km/h czasem 60
Niestety nie mam obrotomierza
Nie wiem czy te 60-70km/h przy 5 i ok 40km/h przy 4 to za mało chodź nie słychać aby klekotało - no może delikatnie jak zwolnie
oczywiście jak trzeba ciągnie się i do 70 na 3 czy 100 na 4, ale raczej z konieczności np wyprzedzanie, niż zabawa