Czy chciał mnie naciągnąć ???

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No to wlasnie sa juz luzy pomiedzy tlokiem a cylindrem!

Jak sie sklada luzno silniki do sportu, tak ze na zimnym silniku maja marna kompresje, to wlasnie pala olej na zimnym silniku. Dopiero jak sie nagrzewaja, pierscienie sie rozszerzaja i auto zaczyna lapac kompresje taka jak miec powinno to przestaje olej palic... chociaz czasami przy zmianie biegow tez troche oleju pusci.

Sklada sie tak silniki aby sie wyzej i szybciej wkrecaly. Jednak ich zywotnosc jest liczona na pare rajdow/wyscigow.

U ciebie niestety koncza sie pierscienie. Chociaz to jest mechanika i naprawde wszystko sie moze zdarzyc.

A pompe wymien jak najszybciej! 3 bary przy 5000 to za malo! Kontrolka sie swiecic nie bedzie bo ona sie swieci jak jest bodajze 0,5bara... ale tak czy siak przy wiekszych obrotach cisnienei powinno rosnac, bo i wysilek silnika rosnie. Smarowanie to bardzo wazna rzecz.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
invictus

Post autor: invictus »

Wiem ze to malo, Piwel powiedzial ze ma pompe wiec ja od niego kupie w przyszym tygodniu, na razie nie wkrecam go pow 3,5-4tys a kontrolka swieci <= 0,08...killtime, ale sprezanie chyba nie najgorsze, bo jechalem ostatnio 1,9gti, ktory oleju nie bral a w porownaniu z moim to byl mul(omega mojego wuja 3,0 V6 240PS do 100 mi nie odchodzi i dochodzi do odciecia na 5 biegu - wiec chyba tak zle nie jest). Zreszta jak chlopaki beda mi wymieniac pompe(nie mam kanalu...ale juz niedlugo....)to od razu powiem zebi sprawdzili kompresje jak bedzie ponizej 12-13 bar to zaczne sie zastanawiac nad przyszloroczna kapitalka silnika...
Pozdro;
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No ok, ale na tloku masz 3 pierscienie :) Ja nie mowilem ze to musi byc walniety pierscien kompresyjny!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
invictus

Post autor: invictus »

Hehe dziek bo myslalem ze one sie tylko powielaja na zasadzie potrojnej uszczelki... rodzimy sie a pozniej umieramy - caly czas bedac glupimi... bez kitu
Dzieki;
Ale dopuki nie dojde skad mi wywala olej za silnikiem nie bede wiedzial ile tak naprawde bierze, a zeby to zobaczyc to trzeba byc jednoczesnie proktologiem, dentysta i mechanikiem
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

:)

Kup benzyne ekstrakcyjna, pedzel i wyczysc sobie z tylu silnik, tak gdzie teraz masz duzo oleju. przejedz sie i szukaj wyciekow.

Stawialbym ze to jednak olej ze skrzyni biegow z okolic simeringow polosi.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ZEL_MEN

Post autor: ZEL_MEN »

dobra czyli powinienem zamknąć się w sumie około 350 zł ???za i uszczelkę pod głowicą i uszczelniacze na zaworach ??? Z tym braniem oleju to jednak troszczkę przesadziłem nie jest aż tak tragicznie nie zrzera mi 1-na 100 kilometrów :) ale jest jakiś problem przebieg mam około 150 tyś tj 1489.. więc nie jest tak źle zastanawiam się czy wymienić olej na minerala Schell 15w-40 active czy coś takiego bo mojego półsyntetyka troszkę łyka :) myślę że tak około 1 litra na 600 km tylko że częściej jeżdzę po mieście niz w trasy więc te ciągłe odpalania i gaszenie to pewnie dużo też daje zersztą ostatnio odkręcałem świece i jedna była bardzo zabrudzona olejem :( także nie wiem ??? co właściwie powinieniem powiedzieć kolesiowi w warsztacie ???? żeby wymienił uszczelniacze na zaworach i uszczelke pod głowicą tylko ??!!! jeszcze raz proszę :) odpiszcie :) świece też wymiwniam chyba na NGK zresztą sam tak naprawde nie wiem na co się zdecyduję... :)
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

No mi jak miałem walnętą uszczelke pod głowića to spalał hmm nie wiem około 0,7l na jakieś 1200 KM w sumie przejechałem tylko 1200 km i odrazu zmieniłem uszczelke nie było sensu czekać bo bym na olej nie wyrobił w końcu :D:D:)
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
invictus

Post autor: invictus »

Mniej wiecej w tylu powinienes sie zmiescic ,ale 1,5 l /1000km to bardzo duzo!!! oby ci pomoglo
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Planowanie głowicy, wymiana uszczelniaczy i uszczelka w silniku 1.1 to koszt 320zł-- w Olsztynie.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

To drogo - u nas w 250zl mozna sie smialo zamknac.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Z robocizną- bez odkręcania i dokręcania gowicy.
Dokładnie to 250zł + uszczelka pod głowice 1.1(nie pamiętam dokładnie jaki koszt).
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

+ uszczelniacze pewnie jescze ?

U nas sama robota to 150zl + czesci.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Tak, z montazem i zakupem uszczelniaczy.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
ODPOWIEDZ