GASNIE SILNIK PRZY HAMOWANIU

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
dzana
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: 16 sie śr, 2006 8:17 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bochnia, Brzesko

GASNIE SILNIK PRZY HAMOWANIU

Post autor: dzana »

CZesc mam kolejny problem;) moje autko to gaznik z instalacja gazowa i dosc czesto pojawia sie taki problem ze przy mocnym hamowaniu albo przy redukcji biegow tzn z 4 na 3 po prostu gasnie silnik. dodam tylko ze jezdze z cienka szmatka na wlocie powietrza bo w tamtym roku to pomoglo:)) na jesien i zime to sciagam i wtedy problem raczej znika. o co chodzi z tym gasnieciem??
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

http://www.forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=9148 - to chyba nie o to chodzi.Ja mam tak samo.Jesli dawka gazu jest dawkowana podcisnieniem to moe sie tak dziac.Ja wlot przelozylem bo gasl jak wrzucilem na luz przy w miare duzej predkosci.Teraz gasnie tylko przy hamowaniu.I obadalem sobie na postoju ze to jest wina serwa.Jak naciskam szybko pedal hamulca to silnik zmienia obroty.Jeszcze nie wiem jak to rozwiazac :( Myslalem o jakim zaworku zwrotnym alb czyms takim.Albo poprostu jechac do dobrego serwisu z gazem.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

ale przy redukcji z 4 na 3 sie nie hamuje za pomoca serwa :)
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

No,faktycznie 8)7 masz racje.Jakos kiepsko czytalem 8)7 Ale przynajmniej opisalem swoj problem :P .
wilkinson
Nowicjusz
Posty: 76
Rejestracja: 07 cze śr, 2006 2:50 pm
Posiadany PUG: obecnie żaden (kiedyś Look 1,1 3d)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: wilkinson »

dzana, kto Ci doradził szmatką zatykać wlot powietrza?!
Wygląda na to, że instalator gazu nie dobrał odpowiednio parownika, jeżeli nie pomoże skierowanie "niezatykanego" wlotu powietrza do komory silnika, tak żeby powietrze nie było wdmuchiwane w czasie jazdy, ale zasysane swobodnie przez silnik, to tylko regulacja dawki gazu.
Gaśnięcie przy gwałtownym hamowaniu zdarza się częściej jak parownik jest zamontowany ukośnie bądź bokiem, a nie wzdłuż. Membrana bezwładnością ogranicza przepływ gazu.
Inna sprawa to dziurawe serwo, ale zmiana obrotów związana z zabieraniem podciśnienia przez hamowanie też związana jest z regulacją parownika i jego wydajnością. Tak myślę. :W
taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę.....
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

Moze cos w tym byc bo ja mam zamontowany bokiem do kierunku jazdy.Jak bede mial chwile to przeloze w inne miejsce.Dzieki za rade :W
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

bokiem do kierunku jazdy to jest wlasnie 'wzdluz' i tak jest prawidlowo :)
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

No i znowu musze sie przez Ciebie poprawic :P Reduktor mam zalozyny zaraz za silnikiem,dokladnie na srodku,i nie ma mozliwosci wcisnac go tam
bokiem do kierunku jazdy
.Tak czy inaczej...jest zle :P
ODPOWIEDZ