Hamulce-tył.

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
zbinxxx
Junior
Posty: 110
Rejestracja: 09 wrz sob, 2006 1:42 pm

Post autor: zbinxxx »

No czytam wasze forum dokładnie, bo musze rozkminic ojcu ten problem w koncu to od 3 miechów i moje auta najprawdopodobnie tylko moje bedzie wiec nei chce sie zabic ...:D

Wymieniana była belka a nie półos jak to napisałem. A kotwice sie róznia jedna ma samo rekulacje(żabki) a druga pokretło rozpórkowe , cylinderki tez sie róznią mocowane jedno koło ma drugie jajowaty kształt. Nie iwem czy to są rózne jeden grilling jak tu czytam czyt tez nie... ma tojakis wpływ negatywny?
Awatar użytkownika
chainsaw
Nowicjusz
Posty: 85
Rejestracja: 16 cze pt, 2006 11:31 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: chainsaw »

Woocash comaszna mysli mowiac "samoregulacja" nie znam sie wiec pytam :?:
Awatar użytkownika
skola
Uzalezniony
Posty: 867
Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin/pogodno

Post autor: skola »

oczywiscie ze z tylu sa gietkie :) a po wymianie kolo nomalnie sie kreci ( reczne tez wymienilem dwa za 50 zl) odpowietrzylem ze 4 razy i normalnie dzialaja, aha jak sciagalem to byly juz tak slabe ze w lapach popekaly... radze wam spr bo widzialem ze te z tylu strasznie w naszych pugach rdzy lapia bo sa stalowe a nie miedziane ...
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619

PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

Woocash comaszna mysli mowiac "samoregulacja" nie znam sie wiec pytam
hmm.. tam jest taki giszic :wink: który ... ee... hmm.. normalnie, bez samoregulacji, w miarę ścierania się okładzin przerwa (odstęp) pomiędzy szczękami a bębnem by rosła, no i w póżniejszym czasie musiałbyś nieźle sie napracować, żeby to zahamowało, więc zrobili taki sprytny (acz zawodny) mechanizm, który powoduje, że im bardziej szczęki sie scierają, tym bardziej zbliżaja sie do bębna, więc odstęp "roboczy" pozostaje mniej więcej taki sam, ale.. zdaża się (mi się tak stało, i koła nie dało sie za chiny obrócić) że się tam popier... i szczęki za bardzo zblizą się do bębna...
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
zbinxxx
Junior
Posty: 110
Rejestracja: 09 wrz sob, 2006 1:42 pm

Post autor: zbinxxx »

Panowie a servo albo cos takiego moze byc przyczyna ze z tyłu jest słabe cisnienie a z przodu okey? A i ostatnio patrzyłem od tej rurki od serwo leci główne źródło do pompy i taki małe odejscie na rórke od małej srednicy jest nie zagospodarowane jaky cos sie wypieło czy tak powinnoi byc? Piszcie jakies propozycje co moze byc nie teges... :(
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

serwo raczej nie.. bo ono wspomaga pompę, która jak wiadomo podzielona jest.. hemm z tego co wiem na sekcje róznomiernie że tak powiem ;)

a to odejście na rurkę małej średnicy.. jest do pneumatycznego szybra, zaciąga tamtędy powietrze przy włączonym silniku?? jeśli tak .. to nie masz wogóle wspomagania :) ani na przód, ani na tył
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
zbinxxx
Junior
Posty: 110
Rejestracja: 09 wrz sob, 2006 1:42 pm

Post autor: zbinxxx »

Nie zasysa powietrza wygląda nawet jakby było zapchane ... :? to ma wogóle gdzies odchodzic czy tak luzem ma byc nie zagospodarowane? ...

??
zbinxxx
Junior
Posty: 110
Rejestracja: 09 wrz sob, 2006 1:42 pm

Post autor: zbinxxx »

hmm :?:
1.9 D -przawie jak TD, prawie robi...
domel
Uzalezniony
Posty: 505
Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
Posiadany PUG: 1,8D 92r
Numer Gadu-gadu: 0

Post autor: domel »

Ps. Jaki jest gwint przewodu hamulcowego od strony pompy ?
Bo, sobie myśle że warto mieć taką śrubkę w bagażniku i w razie jakby gdzieś w dłuższej trasie poszedł przewód, odłączam przy pompie 1 przewód i wkręcam śrubke tymczasowo ;)
Awatar użytkownika
Jaca1984
Junior
Posty: 121
Rejestracja: 10 cze sob, 2006 7:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: Jaca1984 »

jak ci pójdzie jeden przewód np. od przódnich zacisków, to tył bedzie hamować bo w pompie jest osobna komora . Tak samo na odwrót. :wink:
domel
Uzalezniony
Posty: 505
Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
Posiadany PUG: 1,8D 92r
Numer Gadu-gadu: 0

Post autor: domel »

Jaca1984 pisze:jak ci pójdzie jeden przewód np. od przódnich zacisków, to tył bedzie hamować bo w pompie jest osobna komora . Tak samo na odwrót. :wink:
Może i tak, ale pedał będzie wchodził w podłogę a w tym czasie płyn uciekał na ulicę. Trochę pohamujesz i wyleci cały płyn.
No i myślę, że jak płyn ucieka to słabe ciśnienie w układzie i skuteczność hamowania na pozostałych kołach mocno spada (?)
Awatar użytkownika
Jaca1984
Junior
Posty: 121
Rejestracja: 10 cze sob, 2006 7:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: Jaca1984 »

będzie wyciekał, ale tylko z jednej sekcji, druga będzie bezpieczna - jak się przyjrzysz w zbiorniczku jest przegroda, żeby cały z niego płyn nie uciekł przez "dziurawą" sekcję. Pedał będzie wchodził trochę w podłogę, ale jak ci wycieknie płyn z jednej sekcji (tył lub przód) to w drugiej pozostanie, bo są w pompie oddzielone. Własnie dla bezpieczeństwa.
Wojtek_nurek
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 26 lip śr, 2006 6:36 pm
Posiadany PUG: Junior
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wojtek_nurek »

Jaca1984 pisze:jak ci pójdzie jeden przewód np. od przódnich zacisków, to tył bedzie hamować bo w pompie jest osobna komora . Tak samo na odwrót. :wink:

Nie wiem jak u Was Ale fabryka robi podział po przekontnej ( p. przód, l. tył i na odwrót )
Tak że zawsze jest hamowana przednia i tylna oś.

Pozdrawiam Wojtek
Awatar użytkownika
Jaca1984
Junior
Posty: 121
Rejestracja: 10 cze sob, 2006 7:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: Jaca1984 »

zależy od marki; w moim 205 GTI jest osobno przód i tył , ale kiedyś miałem Uaza i tam był układ diagonalny(?) czyli X
Pozdrawiam
Wojtek_nurek
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 26 lip śr, 2006 6:36 pm
Posiadany PUG: Junior
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wojtek_nurek »

To popatrz na pompe jak masz podłączone przewody.
Ja mam Juniora i jest na krzyż.
ODPOWIEDZ