Wymieniana była belka a nie półos jak to napisałem. A kotwice sie róznia jedna ma samo rekulacje(żabki) a druga pokretło rozpórkowe , cylinderki tez sie róznią mocowane jedno koło ma drugie jajowaty kształt. Nie iwem czy to są rózne jeden grilling jak tu czytam czyt tez nie... ma tojakis wpływ negatywny?
Hamulce-tył.
No czytam wasze forum dokładnie, bo musze rozkminic ojcu ten problem w koncu to od 3 miechów i moje auta najprawdopodobnie tylko moje bedzie wiec nei chce sie zabic ...
 
Wymieniana była belka a nie półos jak to napisałem. A kotwice sie róznia jedna ma samo rekulacje(żabki) a druga pokretło rozpórkowe , cylinderki tez sie róznią mocowane jedno koło ma drugie jajowaty kształt. Nie iwem czy to są rózne jeden grilling jak tu czytam czyt tez nie... ma tojakis wpływ negatywny?
			
			
									
						
										
						Wymieniana była belka a nie półos jak to napisałem. A kotwice sie róznia jedna ma samo rekulacje(żabki) a druga pokretło rozpórkowe , cylinderki tez sie róznią mocowane jedno koło ma drugie jajowaty kształt. Nie iwem czy to są rózne jeden grilling jak tu czytam czyt tez nie... ma tojakis wpływ negatywny?
- skola
 - Uzalezniony
 - Posty: 867
 - Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
 - Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Szczecin/pogodno
 
oczywiscie ze z tylu sa gietkie 
 a po wymianie kolo nomalnie sie kreci  ( reczne tez wymienilem dwa za 50 zl) odpowietrzylem ze 4 razy i normalnie dzialaja, aha jak sciagalem to byly juz tak slabe ze w lapach popekaly... radze wam spr bo widzialem ze te z tylu strasznie w naszych pugach rdzy lapia bo sa stalowe a nie miedziane ...
			
			
									
						
							http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
			
						PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
hmm.. tam jest taki giszicWoocash comaszna mysli mowiac "samoregulacja" nie znam sie wiec pytam
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Panowie a servo albo cos takiego moze byc przyczyna ze z tyłu jest słabe cisnienie a z przodu okey? A i ostatnio patrzyłem od tej rurki od serwo leci główne źródło do pompy i taki małe odejscie na rórke od małej srednicy jest nie zagospodarowane jaky cos sie wypieło czy tak powinnoi byc? Piszcie jakies propozycje co moze byc nie teges...  
			
			
									
						
										
						- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
serwo raczej nie.. bo ono wspomaga pompę, która jak wiadomo podzielona jest.. hemm z tego co wiem na sekcje róznomiernie że tak powiem 
a to odejście na rurkę małej średnicy.. jest do pneumatycznego szybra, zaciąga tamtędy powietrze przy włączonym silniku?? jeśli tak .. to nie masz wogóle wspomagania
 ani na przód, ani na tył
			
			
									
						
							a to odejście na rurkę małej średnicy.. jest do pneumatycznego szybra, zaciąga tamtędy powietrze przy włączonym silniku?? jeśli tak .. to nie masz wogóle wspomagania
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- 
				domel
 - Uzalezniony
 - Posty: 505
 - Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
 - Posiadany PUG: 1,8D 92r
 - Numer Gadu-gadu: 0
 
Może i tak, ale pedał będzie wchodził w podłogę a w tym czasie płyn uciekał na ulicę. Trochę pohamujesz i wyleci cały płyn.Jaca1984 pisze:jak ci pójdzie jeden przewód np. od przódnich zacisków, to tył bedzie hamować bo w pompie jest osobna komora . Tak samo na odwrót.
No i myślę, że jak płyn ucieka to słabe ciśnienie w układzie i skuteczność hamowania na pozostałych kołach mocno spada (?)
- Jaca1984
 - Junior
 - Posty: 121
 - Rejestracja: 10 cze sob, 2006 7:00 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Mikołów
 - Kontakt:
 
będzie wyciekał, ale tylko z jednej sekcji, druga będzie bezpieczna - jak się przyjrzysz w zbiorniczku jest przegroda, żeby cały z niego płyn nie uciekł przez "dziurawą" sekcję. Pedał będzie wchodził trochę w podłogę, ale jak ci wycieknie płyn z jednej sekcji (tył lub przód) to w drugiej pozostanie, bo są w pompie oddzielone. Własnie dla bezpieczeństwa.
			
			
									
						
										
						- 
				Wojtek_nurek
 - Nowicjusz
 - Posty: 38
 - Rejestracja: 26 lip śr, 2006 6:36 pm
 - Posiadany PUG: Junior
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Jaca1984 pisze:jak ci pójdzie jeden przewód np. od przódnich zacisków, to tył bedzie hamować bo w pompie jest osobna komora . Tak samo na odwrót.
Nie wiem jak u Was Ale fabryka robi podział po przekontnej ( p. przód, l. tył i na odwrót )
Tak że zawsze jest hamowana przednia i tylna oś.
Pozdrawiam Wojtek
- 
				Wojtek_nurek
 - Nowicjusz
 - Posty: 38
 - Rejestracja: 26 lip śr, 2006 6:36 pm
 - Posiadany PUG: Junior
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa